MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Har kommer yndlingsvitsen min: Hva sa grisen da han gik forbi en stikkontakt?? -Næmmen, har dem murt inn deg a!!!! Veit du hva likheten mellom en kamel og en is er? -Begge begynner på i, fordi kamelen heter IGOR!!!! Hahahaha..... Veit du hvorfor elefanten gikk så stille forbi medesinskapet?? -Han ville ikke vekke sovepillene... Nå er det deres tur?? Noen som har like dårlig humor som meg...
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 hhaha har ikke noen vitser men har like dårlig (eller god ???? ) humor som deg..P kjnner jeg er SÅÅÅ lite motivert for å gå ut idag...blææ...
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Det stod tre kuer i et fjøs. Den første het Mia. Den andre het Pia. Å den siate het Fia. Kalven til Mia het Mitta. Kalven til Pia het Pitta Hva tror du kalven til Fia het? (ÅGE! FOR HAN VAR EN OKSE!!!!")
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 -Alle kan ta feil! Sa pinnsvinmannen og krabbet ned fra hårbørsten.
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 hahhahhhahahhaahha jeg ler meg ihjel... åge..hahahhha
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 Veit du hvorfor svensken satt å så på sola?? -Han ville ha brune øyne... Hihihihihih
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Hvor mye jord er det i et hull som er en meter bredt og en meter dypt?
Nit@™ Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Det var en gang 2 apelsiner som gikk over ei bro.. Plutselig falt den ene ned . Så ropte den andre: Skynd deg å skrell en båt! Hva er likheten mellom et sidesprang og en flaske zalo ? En liten sprut er nok og det blir en helvetes oppvask Svensken nektet for å ha gjort jenta gravid,men godtok å ta en blodprøve-De kommer aldri til å finne ut av det,sa han til kameraten,de tok blod fra fingeren min
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2007 Den siste var grisebra... haha;)
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 hahahhahhahahhahahhahahha ler meg ihjel.
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Her kommer en litt grov en (er som sagt trøtt i dag) En liten gutt går inn på badet samtidig som moren hans komme ut av dusjen. Han peker mellom bena hennes og spør: - Mamma hva er det? Hun tenker seg kjapt om og svarer: - Eh, det er det stedet hvor Gud slo meg med gulløksen sin! - Oj, sier ungen. - Han traff deg jaggu midt i musa!"
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 hahahahhahahhah midt i musa :DDDDD
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Lille Ole fikk en femmer av moren sin mot at han ikke skulle si et stygt ord han hadde lært på skolen. Ole tok femmeren og lovte at han ikke skulle bruke ordet. Neste dag når Ole kommer hjem fra skolen går han inn til moren på kjøkkenet og sier: - I dag har jeg lært meg et ord som koster deg en tier!
Zupermam Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 Vet du hva nordleninge som tok den nye dama si bakfra sa, da han så tatoveringa hun hadde på ryggen? - Dævven, e det fleir som har kjeda sæ bakom hær? hihi
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Og så var det gutten som kom løpende inn til sin mor en tidlig morgen i desember "mamma, mamma! du må ringe julenissen og si jeg ikke ønker meg ny bilbane likevel" "men du har jo ønsket deg bilbane i hele år, hvorfor ønsker du deg ikke bilbane nå da" "det står jo en innderst i kjellerboden'"
Gjest Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Finsk garaviditetstest; Du tar ei flaske vodka, dytter den godt oppi musa, venter litt og tar den ut igjen. Har det minska på innholdet er det folk inni der!
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 10. november 2007 Haha. ler så jeg griner her...
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #22 Skrevet 10. november 2007 me to, men nå er småen trøtt også. så tar oss en hvil vi. Finne masse teite viser til oss så lenge da
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 10. november 2007 Den er god:) sove godt...
Nit@™ Skrevet 10. november 2007 #24 Skrevet 10. november 2007 Om menn! Tegn på at man begynner å bli gammel: Først glemmer man navn, så glemmer man ansikter, så glemmer man å lukke smekken, og så glemmer man å åpne smekken. Da du var liten baby, elsket du å springe rundt naken,ligge naken på ryggen-gurgle og rape,med en flaske i hånden... Det er ikkje mye som har forandret seg hva? Skilt I en blomsterbutikk: *send en blomst til den du er elsker. Og når du først er i gang, hvorfor ikke gi en bukett til din kone?*
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. november 2007 #25 Skrevet 10. november 2007 Gutten på 5 år kom springende inn til sin mor og spurdte: Mamma,mamma. er det stygt å si mus... ? Ja det får man ikke si, sa moren. Okei.. sa gutten. Men på trappa ligger det ei dau fitte! hihi.. skamdårlig vits:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå