vår2007 Skrevet 10. november 2007 #1 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har da altså fått mensen igjen,selv om jeg ammer masse enda..trodde det ikke var vanlig,jeg!??noen andre? Føles rart syns jeg!!hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 11. november 2007 #2 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe, helt vanlig. Jeg fullammet, men slapp aldri unna mensen. Den kom bare noen uker etter renselsen var ferdig... Det er veldig individuelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth&Kevin Skrevet 11. november 2007 #3 Del Skrevet 11. november 2007 hei æ amme også å den mensen meldte sitt besø8 uker etter fødselen... så vi e nok blandt di få uheldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa11bb22 Skrevet 12. november 2007 #4 Del Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg er nok litt heldigere der. Jeg har ikke fått mensen igjen før barna er ca. 1 år gamle, og håper at det blir slik denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 12. november 2007 #5 Del Skrevet 12. november 2007 ja da , like uheldig her på gården.......hatt hatt besøk av tante rød 3 ganger jeg nå , selom jeg fullammer og greier...trodde man ikke fikk den hvis den ikke kom etter 6. uka , men nei da , ho klarte å melde seg til slutt....grrr ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 23. november 2007 #6 Del Skrevet 23. november 2007 Etter første fødsel kom tanta etter 6 mnd selv om jeg ammet både natt og dag. Denne gang holder den seg unna enda, snart 8 mnd etter fødsel... Hmmm, blir nesten litt nervøs her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå