Et lite barn i magen :) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hei! Jeg er 21 og gravid bor i en leilighet på 63 kvm, hvordan bor dere?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg er 20. Bor i en leilighet på ca 65-70 kvm alene. Barnefar bor for tiden hos sin mamma, men vi leter etter hus nå, så vi snart kan flytte sammen. Vil helst ha en villa litt "utpå landet" :-P
Et lite barn i magen :) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Ja, det hørtes koselig ut litt ut på landet!! det vi vil også.... men ikke så lett å finne hus... Jobber dere begge to?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Nei, er ikke lett å finne hus gitt. Også hjelper det ikke at jeg er veeeeldig kresen :-P Kjæresten jobber heltid, men det er en dårlig betalt jobb, så han leter etter noe annet. Jeg jobber deltid, men også ekstremt dårlig betalt, har vært sykemeldt i nesten 2 år til og fra, så jeg må ta det med ro og da kan jeg ikke jobbe fulltid :-S Men jeg er heldig å eie leiligheten min, så får nok en del for den når jeg selger
Grorüd.. Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Meg, barnefar og lille datteren vår bor i en leilighet på litt over 70 kv. Begynner å bli for lite for oss, er bare 1 soverom, så er på utkikk etter noe større. Til sommeren flytter vi inn i huset til svigermor (hun skal flytte i leilighet pga. div. saker og ting), og vi får leie billig. Gleder oss. Vi skal i tillegg pusse opp, så gleder meg til det! I det huset er det 3 soverom, men svigerbror skal kanskje bo med oss.. (håper ikke det fordi vi kommer ikke over ens)..
Liaes Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg og sambo bor i ei leilighet på 70kv på Sola,men holder på med husbygging på Aukra utenfor Molde,der vi kommer fra:) Blir litt på landet,med bla helt ny barnehage og diverse! Gleder meg til huset er ferdig:)
Truseprinsesse Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Vi bor i en liten leilighet i Oslo. Har ikke tenkt å flytte når den lille kommer heller. Vi har akkurat den plassen vi trenger nå i starten. Så får vi se litt hva som skjer når den lille begynner å bli 2-3 år. Vi eier leiligheten og jeg vil ikke flytte herfra før jeg må. Elsker leiligheten vår.
silje-Thea 010108;) Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 jeg er 20 år og termin i slutten av desember. jeg og samboer har eget hus
Gjest Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Jeg er 20 år, og har termin midten av januar. Jeg og sambo har akkurat i disse tider kjøpt oss et stort hus, så til helga skal vi begynne å flytte inn =) =) =) Jippi... Har tatt oss 3 år å finne drømmehuset ;-p
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Vi bor nå hjemme hos mødrene våre, etter at vi sa opp leiligheten vår. Huset vi skal flytte inn i er blitt utsatt en mnd, men 1 desember er vi inne:D Men har også kikket på en gård:) Men 240 dekar jord, fjøs osv:D Perfekt for oss som vil ha verksted og plass til hest:)
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 jeg er og sambo bor i en tomannsbolig på 130kvm ganske god plass, til babyn=)
:) AprilSkatt :) Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Jeg og kjæresten min bor i et stort hus på 250 kvadrat. Men underetasjen skal vi gjøre om til leilighet å leie ut! Har bodd her siden i fjor sommer og stortrives!! Nesten 4 mål tomt, høner, katt, hund... Så nå venter vi bare på den lille
Snart mamma! :) Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Jeg, mannen min, Balder, og bikkja bor i et stort og koselig hus på bygda =) Vi arvet huset når min kjæres mor gikk bort i fjor vinter, det er et eldgammel, enormt hus som trenger mye vedlikehold, men det er da det er kjekt å være gift med en snekker
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 jeg og forloveden min bor i eget hus på 100 kvadrat! her er det 3 soverom, så vi klarer oss foreløpig:P vi har også tre katter da! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå