Gå til innhold

Var på tidlig UL i går! 7 uker


Snart3barnsmor-37

Anbefalte innlegg

Det var helt fantastisk!

 

Vi kom inn og jeg skulle inn på et rom å kle av meg... så kom jeg ut derfra og da så jeg i ansiktet på mannen min at han hadde forstått HVOR jeg skulle ligge og han sto bare å stirret på bordet med instrumenter gynekologen dro til seg, så forsvant han inn på det lille toalettet, hvit i maska

 

Men han kom ut igjen AKKURAT i det at vi fikk se det lille vidunderlige mirakelet vårt. Gynekologen viste oss hjertet og vi ble begge to helt rare av å se det! Et bittelite nurk på 6 mm som allerede har hjerte. Det gjør liksom noe med oss som får se slikt!

 

ALt sto bra til, overraskende bra faktisk! Jeg har en svangerskapssyste på høyre eggstokk da, som gir meg noe smerte, men det er ingenting

 

Da vi var ferdig kjørte vi direkte på en butikk der min mann kjøpte gitar! For nå skulle det spilles glad-musikk i vårt hus!

 

Vi takket Gud sammen for det vi hadde fått sett. Det lille fantastiske eventyrlige hjerte..... vakkert.

 

Plommesekken min var også helt flott! Og ingenting galt med livmorshals eller noe så jeg er strålende fornøyd!!!!!!

 

JIPPIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke fantastisk så u-viktige man selv blir etter at man ser det mikroskopiske hjerte banke? Det er den lille som er viktig nå... ens egne ønsker og behov er omplassert på 1-2-3 :):):)

 

Så fantastisk at vi er skapt slik! :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...