Gå til innhold

Trening i vann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet om det finnes et tilbud om trening i vann for gravide i bergen?

Jeg aner ikke hvor jeg skal søke for og finne noe slikt, hadde egentlig tenkt og delta på yogatimer og slikt på sats men de skulle ha 1200 kr første mnd og 815 pr mnd etter det, så det er ikke aktuelt i det hele tatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg trener med noen som heter Aktiv Gravid, på Midttun. Det er to kjekke fysioterapauter som driver det, og det er veldig kjekt. Spesielt godt er noen av tøyeøvelsene vi gjør, for vi bruker sånne slynger, slik at det går an å tøye muskler som er vanskelig å nå tak i pga magen som er i veien til vanlig. Ikke i vann, da, men.. Det koster 1400 for 10 ganger. Hvis du får spesielle plager som f.eks bekkenløsning e.l, lager de et eget opplegg til deg som er tilpasset din situasjon og kropp. Det er utrolig greit!

Dessverre er det ikke trening i desember, men det er jo noen ganger til før det, og så begynner det på igjen over nyttår.

Jeg har ikke nr deres, men send en melding til Birthe-Bergen her inne, så kan hun sende nr til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...