Gå til innhold

Trenger søvn...

mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt sliten av denne nattammingen, har ei som er kjempe grei på dagtid sover mellom måltider og spiser da hver 3-4 time. Men på natta da kan det gå 1 1/2-2 i mellom. Kjenner at det sliter litt på kroppen. Noen gode råd på hva jeg kan gjøre.? Vesla er 7 uker gammel. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen råd, men vesla mi på 7 uker var akkurat likedan selv... Men plutselig den siste uka så har hun begynt å sovne i senga si og sove i 4-5 timer..det er så godt! D kan plutselig snu seg..Jeg gir henne mat 2 ganger før hun legger seg..litt pupp, en rap, venter litt, så litt mer pupp..å der ligger ho å sovner..

Skrevet

Prøv å snu døgnet til barnet og legg oftere til på dag tid, som på natt. Det vil ta noen dager så vil du se at det hjelper. Er det helt håpløst, så prøv det jeg gjorde(fremdeles gjør), jeg pumper ut fet melk på morgen og formiddag og gir et solid måltid på kveld, nå sover hun 22 til ca 0630.

Dobbeltbra med dette er at pappa´n kan ta legging og mor kan ta en tur ut av huset alene i blant!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...