Gå til innhold

Våknet av utrolige smerter i natt


håpfulle er vi

Anbefalte innlegg

JEg voknet av utrolige smerter i nedre mageregion i natt ved to tiden. Jeg er 4uker +3. De varte ca 15-20 min, men de var så vonde at jeg måtte vekke mannen min. Var utrolig vondt. Hadde en lignende episode før jeg visste jeg var gravid, men da var det over på ca 2 minutter. Ikke noe blod eller annet. Kan det ha vært festesmerter. Har skjønt at de graver seg inn først og får feste også bruker de litt tid på å grave segdypere og dypere.

Noen som har opplevd lignende. Eller har jeg abortert i natt?, men da burde vel mensen komme ??? Noen som har noen anelse

 

Hilsen urolig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde også en lignende episode i går kveld. Varte kanskje i 5-10 min, bare. Men heldigvis ingen blod eller noe. Er 5+1. Ble også ganske redd. Huff. Vil gjerne høre om noen flere med erfaringer? (helst der det har gått bra, da :) )

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg har ikke opplevd det selv, men har ei venninne som våknet en natt med kraftige smerter som varte ca 10 minutter. I dag har hun ei søt jente på 7mnd. Dere får tenke at det er mye rart som skjer med kroppen nå, og at det er naturlig at noe gjør vondt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det samme! Våkna på natta i skikkelig smerter..

Måtte ta paracet! Men fikk beskjed om at det var egget som gravde seg hardt inn..

Jeg er nå 27+2,og har en frisk og sprelsk jente i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var veldig plaget med dette i mitt forrige svangerskap. Kunne av og til våkne med kjempe vonde kramper i underlivet. Det kom aldri noe blod og det gikk helt over rundt uke 10. Legen min mente det skyldtes at livmoren vokste. Uansett det gikk veldig bra med babyen som nå er en sunn og frisk gutt på tre år.

Jeg tror uansett jeg ville kontaktet lege. Jeg fikk komme inn på tidlig førstegangskontroll forrige gang på grunn av smertene (var da i uke 5).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan også berolige dere! opplevde det samme i uke 5 og uke 6, dro på innvendig ul pga ferietur og kunne ikke risikere exu, men alt var fint. magesmerter i uke 4-6 sa gyn var for tidlig hvis det var exu, og de kommer ikke bare om natten heller, så det er nok sjokk i livmora eller luftsmerter. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med vesla våknet jeg opp med sterke smerter i magen som varte i 6 timer... var livredd da kan du si...

men fikk vite at det bare er livmoren som vokste og idag har jeg en sterk og nydelig jente på 2.5 år...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått høre at dette er livmora som vokser. Hos meg er det som sterke menssmerter (men så har jeg sjelden vonde menssmerte), nå har de begynte å dabbe av, er 5+5 i dag, og er bare litt tak innimellom. Ikke bare skal livmora vokse fra plommestr til eplestr på bare noen få uker, den henger jo fast i alt mulig annet der nede også, så det er vel egentlig ikke så rart at det gjør litt vondt :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette begge gangene jeg har vært gravid, 1 gangen i uke 7, men da endte det desverre i SA i uke 9.

Andre gangen var nå for 14 dager siden, da var jeg ca 5 uker på vei, men har vært på UL i dag for kontroll ( Fikk innvendig UL den dagen det skjedde å, men da så han ikke så veldig mye) og da var alt fint med den lille., og jeg er nå 7 + 1 uker på vei:)

Men han overlegen på sykehuset sa til meg at livmora vokste hele tiden, så sånne smerter var ikke unormalt:) Men jeg vet hvor vondt det er og være redd for at noe har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, beroligende å høre at vi er flere !

Jeg hadde et slikt tilfelle en natt for ca 1-2 uker siden. Og et nytt tilfelle i natt. Våkna av smerter, som føltes som menssmerter. Var ganske trøtt, så gikk på do og forventa at mensen hadde kommet... Men så kom jeg på at den ikke skulle komme nå..

Etter forrige gang tok jeg en ny test som var så positiv så. I dag har jeg ringt legen!! BLir så bekymra!!!!!!

Hadde ikke første legetime før i uke 13, nå har jeg fått fremskynda til neste uke. Er da i min 8. uke tor jeg.

Vondt i krosryggen også..

Huff, dette var skikkelig guffent- så det hjalp å høre at andre har opplevd slik også- og at det har gått bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde det samme i natt. Ble livredd!! Skikkelige "menssmerter" som brant i underlivet, og nedover lårene. Kjenner hele tiden at det er noe som skjer der nede, men i natt var det skikkelig ille. Godt å høre at det er flere som har opplevd det samme, og at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...