Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 bli verre å verre derre kvalmen... skal ikke klage,glad for å være gravid,men er slitsomt på jobb (jobber med barn) +har en sønn fra før av.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg er sykemeldt pga kvalme.. Jeg orker ingenting. Måtte få full dagmamma plass til Fia, for jeg orker ikke å være alene med henne en hel dag... Så det er en god grunn til sykemelding.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 ok takk for svar! får se an formen til uken,jobber ikke mange timene hver dag,men får ikke hjelpe,slitsomt når man er kvalm
Gulljenta mi:) Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Er kvalm hver dag. Utrolig slitsomt å være på jobb, men håper jeg klarer å fortsette å jobbe.
Golly Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg har vært sykemeldt en mnd nå pga kvalme.. Orker rett og slett ikke å jobbe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå