Gå til innhold

Jeg er gravid!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet for en liten halvtime siden, med CB digital, og i følge den så er jeg faktisk gravid!!

Det hadde jeg aldri trodd, etter bare en måneds prøving!

Men nå er jeg har inne da! Mange her som har testet positiv i løpet av de siste par dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohoi! Litt av en pangstart på helga det! :)

Gratulerer så MYE med spiren!! CB digital er til å stole på den! =) Og så er det så herlig når kun GRAVID kommer opp!!!! =) Jeg er ca 7+6 i dag så jeg har vært her noen uker.. :)

Skrevet

Takk:)

Kanskje du kan hjelpe meg med en ting? Ang terminutregning...

Du skjønner, at hvis jeg regner ut etter syklus på 28 dager, så blir termin 4. juli (babyverden), men jeg hadde en pillefri periode etter jul. Da hadde jeg en syklus på 42 dager. Så hva bør jeg ta utganspunkt i når jeg skal regne ut termin?

Skrevet

Oi, den var kanskje ikke så lett nei. Har du vært uten pillene bare en måned? Jeg er litt usikker, men du la ikke merke til når du hadde eggløsning? Hvor lenge var den pillefrie perioden etter jul?

Skrevet

Tok siste pille 4. januar 2007, fikk mensen 7. januar. Neste mensen jeg fikk var 18 februar, altså 42 dager etter.

Denne gangen tok jeg siste pille søndag 23. september, og fikk mensen 26. september.

Regnet med at jeg kanskje hadde en syklus på 42 dager, og 42 dager var altså på tirsag, så jeg regnet det som ikm. Da mensen enda ikke hadde dukket opp i dag, testet jeg, positivt:)

Men kan det hende at jeg må vente til UL for å få termindato, siden syklusen er så usikker?

Skrevet

Vet ikke når jeg hadde eggløsning...

Hadde mensmurringer i hele forrige uke...

Skrevet

Ja da vil jeg kanskje ventet på UL ja, for det er litt vanskelig å si når du da hadde eggløsning.. Men hvis du fant at du har termin 4 juli når du går ut fra 28 dager, så er du jo mellom 6 og 7 uker på vei? Kan det stemme i forhold til mens? Jeg har sånn ca termin30 juni/1 juli og er i morgen ca 8 uker, og da er det jo en stund siden du skulle hatt mens??

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Hvis jeg bare teller uker og dager siden første dag i siste mens, så er jo det 6 uker og 3 dager siden. Men vil det da si at jeg er 6 uker og 3 dager på vei? Nå jeg kanskje ikke hadde eggløsning før leenge etter første dag mens?

Huff, skjønner egentlig ingenting:p Må vel bare vente til UL. Men har da termin i juli hvert fall:)

Skrevet

Gratulerer!!!! Jeg tok 2 tester selv på Torsdag, så etter babyverden så har jeg termin mellom 15 - 18 juli :)

Skrevet

Takk! :)

Gratulerer til deg også!

Termin i juli begge to da:) Selv om jeg ikke blir helt klok på når i juli jeg egentlig har termin:p

Rart å tenke på at jeg er gravid... Tenkte å kjøpe en til test, og teste enda en gang for sikkerhets skyld. Men CB digital skal jo være mer enn 99 % sikker, så det er vel egentlig unødvendig å bruke masse penger på enda en test...

Den ligger på badet, og viser fortsatt gravid i displayet, så det må vel stemme da! Det var ikke bare en drøm;)

Skrevet

Gratulere så masse :-) Vi har og termin i juli, ca 5.juli :-)

Skrevet

Gratulerer!!! Tok to tester torsdag...av typen Quick respone...begge var positive:) så tok jeg en ny idag av typen Clear blue...den var også spontan positiv:) Er overlykkelig:)

Jobber i helsevesenet,så fikk tatt blodprøve på jobben idag for å se på HCG nivået-skal sjekke svaret imorgen...blir spennende:)

Skrevet

Jeg testet posetiv for en uke siden og har termin ca 09.07.07. Det har egentlig ikke gått opp for meg ennå, litt uvirkelig.

Men gratulere så masse til deg:)

Skrevet

Testet positivt i går og i dag.Måtte bare ta en test til i dag for å være helt sikker;) Ingen anelse om hvor langt jeg er på vei og finner ikke dette ut før jeg har fått ordnet med UL.

Skrevet

Gratulerer saa mye!!! Kos deg masse og det er bare stas at du har proevd kort tid, helt supert det! Lykke til videre. =o)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene!! =)

Det er utrolig herlig med en sånn side, hvor man kan dele med andre noe som man ikke føler for å dele med "the real world" riktig enda...

Godt å kunne dele gleden med andre som forstår hvordan jeg har det, og godt å ha muligheten til å få råd og hjelp dersom jeg lurer på noe..

Så takk og pris for BiM og alle dere flotte jenter!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...