november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 huff, tror han har glemt meg på sin veg den siste uken... godt jeg får noen timer på dagen, men LANGT fra nok og god søvn... våknet av ordentlige smerter litt over midnatt, da hadde jeg sovet 1 time ca.. ligget i sengen å vridd meg til nå, sto opp,og hva skjer?? jo smertene forsvinner, helt til jeg legger meg nedpå igjen... håper dette gir seg, hvis ikke får jeg ringe føden imorgen å høre om det kan være noe... begynner bli dritt lei!!! uff, sorry sutringa,men er bare litt frustrert.. ha en fin lørdag alle sammen ;o)
Løvemor07 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 God morgen, god morgen! Her i huset er det ikke Jon Blund men naboens bils som har holdt fruen våken i natt!! Bilalarmen gikk flere ganger og den eneste som våknet av dette var selvsagt jeg...............tror forresten at jeg har vært så mye inne på disse sidene at overføring av både det ene og det andre har gjort seg gjeldende...jeg har nemlig hatt vondt både i bekkenet og korsryggen i hele natt. Magen er hard som en basketball bare jeg beveger meg og selvsagt ser jeg på det som tegn på at det snart skjer noe her ;-)))). Jeg har termin i morgen og planen min er jo å gi løvemannen den ultimate farsdagsgaven!!!!!!!!!! Dagens strategi er å bevege meg mest mulig så nå står vi på farten til å dra på museum med ungene....det vil jo inkludere både mye gåing, mas, stress og cafe besøk! Så får vi se hva som skjer...hi,hi.... Og gjett hvem som skal ha masse kanel på grøten i dag da???
november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 lykke til ;o) skal krysse det som krysses kan for deg jeg ;o)
drmjenter Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hehe - melder meg på jenter! Her er det vekselsvis kynnere, en 4år gammel jente og vår katt som holder mor våken Datteren vår har ikke våknet før 06:00 på sikkert ett år - men i dag, da jeg alt hadde vært på do ca. 4 ganger siden 24:00: da VÅKNET VESLA.. Jeg tror vi er forventningsfulle og sover derfor lett - pluss av og på med kynnere>/rier.. Slik er det nok mange som har det nå.. Blir godt når mandag kommer - da får jeg sovet litt på dagen når jeg har huset for meg selv Ha en fin lørdag!
KristineH79 Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Var på modningsakkupunktur i går og da satte hun noen for avslapning oxo! våkna 1 gang i natt av halsbrann og måtte på do, men sov som en sten før og etter det og sånn var d 2 netter etter timen jg hadde på mandag oxo sov som en sten hele natta man og tirs... Kan anbefales, man trenger å være utvilt før fødsel! Jeg har termin i morgen, men regner m å måtte gå over :-(
november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2007 ikke si det, plutselig melder den lille sin ankomst når d minst venter det ;o) har noen fryktelig vonde kynnere/rier i dag, men tørr ikke håpe på at noe er på gang, dette er en ordentlig lure bebis... så får bare smøre meg med det jeg ikke har TOLMODIGHET... hehe ;o) ha en fin helg ALLE sammen ;o)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Nei, søvnen har jeg gitt opp..fikk meg to timer søvn i natt til i går((med kynnere hvert tiende minutt). i natt fikk jeg hele fem timer på to "økter" så føler meg super uthvilt..ikke bra dette her..knurr...
november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 sitter her med kynnere/rier med 4,5 og7 min mellomrom jeg... håper bare de blir litt mer regelmessige, slik at ting kan skje... er ikke sykt vonde, men irriterenes vonde, også har de igrunn bare blitt vondere iløpet av dagen.... så håper at det kansje kan skje noe iløpet av det neste døgnet.. men tør ikke håpe for stort.. ;o)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Ja da må du ha lykke til, håper det skjer noe snart for deg:o) ***********************************************************************
november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2007 ja det gjenstår å se.. hehe ;o)
november26 med liten prinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2007 takk foresten ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå