Gå til innhold

etter dere har testet posetiv hjemme, har dere også fått tatt blod prøve hos legen?


LanoLotte14.07.2008

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei tok ikke blodprøver før jeg var litt på vei.. var hos legen første gang i uke 5.. Men de hadde jo urinprøve fra meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også hatt 3 posetive tester, men ringer likevel på mandag. for det kjennes ut som mensen kommer... har tatt en billig test og to digital tester der sto det GRAVID!!! :):) Har ikke sagt det til min samboer enda, vi har prøvd så lenge at vi egentlig har gitt opp. Så vil si det til han på en måte han kan huske det. Har dere noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, om det gjør at du føler deg tryggere. Men mensmurringer trenger ikke bety at det er mensen som er på vei - det er vanlig å ha menslignende smerter i starten av et svangerskap. Jeg hadde det sist og har det nå denne gangen også.

 

Vi hadde prøvd lenge før vi fikk det til sist også. Flink du som har klart å holde deg. Jeg hadde også tenkt til det, hadde planlagt at dersom jeg ble gravid skulle jeg kjøpe et babyplagg, eller babyleike og gi det til ham i en pakke.. Men begge gangene har jeg ikke klart å holde tett i to minutter en gang...

 

Tvi tvi =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg har sagt det her på forumet og en på jobben som også er i samme situasjon. Som sagt jeg ble utrolig overrasket da jeg fikk posetiv test, hehe. Så det er nok litt av grunnen jeg har ventet. Vil også at det skal være noe særlig for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den.. Sist måtte jeg ta tre tester fra ulike pakker før jeg forsto at det kunne være sant... Måtte også ta en test morgenen etter for sikkerhetsskyld, i tilfelle det var urinen min det var noe i veien med.. =O) Vanskelig å tro at man kanskje endelig er i mål, når man har strevd så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også gjorde, hehe Tok Torsdag morgen og Torsdag ettermiddag og Fredag morgen. har tatt bilde av de to siste jeg tok, som et minne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heehe!! Jeg har ikke fått tatt blodprøve enda, men jeg fikk dem på labratoriet til å ta en graviditetstest av urinen min for å sjekke..

 

Jeg tok testen hos min søster, hun skulle ha utdrikkingslag dagen etter, og jeg måtte bare sjekke siden det skulle drikkes.. Så ble den positiv gitt!!!!! Så den første som fikk vite det var lillesøster og typen hennes!! Tok bilde av testen og sendte til mannen min, MENNNNNNNN da satt jo han selvfølgelig i bilen sammen med svigers og kunne ikke sjekke den (siden han kjørte) og han ringte isteden og lurte på hva det var jeg sendte bilde av.. Og hadde meg på høytaler så jeg kunne ikke si noe, måtte bare forsikre meg om at han skulle se bildet alene... =) Når han kom hjem og sjekket så ringte han og var helt stum! Vi har prøvd så lenge og mistet et par ganger (sist for et år siden, og siden har det ikke vært noen klaff... ) Så han trodde det ikke var sant! Men ble veldig glad! :) Så jeg måtte holde meg til brus hele utdrikkingslaget, men lot som jeg hadde drikke i glasset innimellom bare for å stagge nysgjerrige blikk!! (men hehe... ifølge lillesøster så var det ingen i utdrikkingslaget som hadde gått på den, samtlige hadde spurt henne i etterkant om jeg var gravid.... )

 

Lykke til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...