Gå til innhold

til dere som bruker crinone gel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har startet på crinone gel, har brukt det nå i dager. det jeg lurer på om dere også har fått menslignende smerter etter bruk av denne. og jeg promper så fælt.

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke crinone.. men tenkte jeg bare skulle si at ludtsmerter og magekramper som menssmerte aktig er helt normalt i starten av svangerskap.. Er livmoren som strekker seg og tarmsystemet som går tregere og dermed lager mere gass.

Skrevet

Jeg bruker Crinone og har menslinkende murringer innimellom. Tror ikke dette har noen sammenheng med hverandre, for murringer er helt vanlig i begynnelsen av svangerskapet. Det betyr jo at livmoren utvider seg.

Jeg også har en del luft i magen, men tror ikke man kan skylde på Crinonen for det heller ;-) Det hører nok med som et svangerskapstegn... Fordøyelsessystemet blir jo litt annerledes og det er helt vanlig med mer luft i magen.

Vil bare si til deg at Crinonen kan bli misfarget (brun/grå/rosa), bare så du ikke får sjokk hvis det skjer med deg. Jeg ble nemlig kjemperedd, men legen min forsikret med om at det var helt vanlig ved bruk av Crinone. Så er du forberedt hvis det skulle skje deg også :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg har brukt crinone gel i over tre uker nå. Har ikke merket så mye til mensmurringer, men har mye luft i magen, og veldig hard mage. Må huske å kjøpe svisker i morgen... Vet ikke om disse symptomene er pga crinonen eller om det er fordi jeg er gravid. Mener å huske jeg har hatt slike symptomer begge gangene før da jeg var gravid. Har hatt to SA. Så nå håper jeg at crinonen er med på å hjelpe på at dette går bra. Har til nå vært heldig og hatt veldig lite utflod pga dette også. Litt brunlig utflod tre ganger siden jeg begynte med crinonen. Det står jo at en kan få det. Men jeg blir selvsagt like redd hver gang. Nå har jeg mer vannaktig utflod. Er det noen som har erfaring med det?

Skrevet

Jeg har også hatt mye vannaktig utflod. Spurte gynekologen om det var vanlig og fikk beskjed om at det var parafinen i Crinonen som kom ut igjen. Crinonen ekspanderer jo inne i skjeden og blir fast i konsistensen, mens parafinen da kommer ut. Begynte å bruke truseinnlegg og det fungerer veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...