Mamma til 3E Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jeg lar tutene koke i noen minutter, men flaskene hiver jeg bare oppi gryta ei lita stund. Vasker dem alltid før jeg koker da.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Sluttet når han var rundt 5 mnd, da puttet han alt mulig i munnen allikevel ) Tuttene hiver jeg i vannkokeren, synes de blir fastere i fisken da )
Matja Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Min lille er 6 mnd, og jeg koker fremdeles hvis jeg ikke har flaskene i oppvaskemaskinen (kjører ikke den hver dag siden det bare er meg og lille gull). Jeg kommer til å koke smokkene så lenge hun får mme, men det er pga denne baktrien som fins i mme'en. Eller som kan finnes da. Den fins jo ikke i andre ting... Men jeg skjønte ikke det med vannkokeren, Smurfegutten... Setter du på vann i vannkokeren og putter smokkene oppi? Det var jo egentlig ikke så dumt da, men du vasker kanskje vannkokeren etterpå?
LaPaysanne Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg fikk et nytt liv etter at vi kjøpte sterilisator for mikrobølgeovn. Vaske flasker/smokker - fire minutter i mikroen - pling - ferdig! Aldri mer brente fingre over flaskegryta... 298 velinvesterte kroner!
Linda-Kristin=) Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 hvor kjøpte du den sterilisatoren MorLitago? er den for en spesiell flasketype eller kan man bruke den på alle forskjellige flasker?
LaPaysanne Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Du får den i de fleste barneutstyr-butikker. Vår er fra Avent, og tilpasset utstyret derfra, men jeg har også brukt den til alskens andre flasker som vi har fått, pumpeutstyret etc. Her er en link: http://www.avent.com/dk/da/sterilisers_express_ii_microwave_steriliser.php
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Åja, jeg blir med på å anbefale den. Beste kjøp hittil! Særlig når jeg pumpa og styra, hadde aldri gått uten mikrosterilisatoren :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 eg koker det alt fra 5 min til 15 min. spørst hvor lang tid det tar og rydde kjøkkene. koker bare en gang til dagen. men koker flaskene for hvert bruk, og det kommer eg till å gjøre fram til Nora er 6mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå