Gå til innhold

Hvor lenge koker dere flaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lar tutene koke i noen minutter, men flaskene hiver jeg bare oppi gryta ei lita stund. Vasker dem alltid før jeg koker da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet når han var rundt 5 mnd, da puttet han alt mulig i munnen allikevel :o) Tuttene hiver jeg i vannkokeren, synes de blir fastere i fisken da :o)

Skrevet

Min lille er 6 mnd, og jeg koker fremdeles hvis jeg ikke har flaskene i oppvaskemaskinen (kjører ikke den hver dag siden det bare er meg og lille gull). Jeg kommer til å koke smokkene så lenge hun får mme, men det er pga denne baktrien som fins i mme'en. Eller som kan finnes da. Den fins jo ikke i andre ting...

Men jeg skjønte ikke det med vannkokeren, Smurfegutten... Setter du på vann i vannkokeren og putter smokkene oppi? Det var jo egentlig ikke så dumt da, men du vasker kanskje vannkokeren etterpå?

Skrevet

Jeg fikk et nytt liv etter at vi kjøpte sterilisator for mikrobølgeovn. Vaske flasker/smokker - fire minutter i mikroen - pling - ferdig! Aldri mer brente fingre over flaskegryta... 298 velinvesterte kroner!

Skrevet

hvor kjøpte du den sterilisatoren MorLitago? er den for en spesiell flasketype eller kan man bruke den på alle forskjellige flasker?

Skrevet

Åja, jeg blir med på å anbefale den. Beste kjøp hittil! Særlig når jeg pumpa og styra, hadde aldri gått uten mikrosterilisatoren :-)

Skrevet

eg koker det alt fra 5 min til 15 min. spørst hvor lang tid det tar og rydde kjøkkene. koker bare en gang til dagen. men koker flaskene for hvert bruk, og det kommer eg till å gjøre fram til Nora er 6mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...