Gå til innhold

Flere som er på overtid her nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde termin 2. november, så den syvende dagen over termin er snart fullført, fremdeles uten noen baby...

Er en utfordring å skulle vente ja, blir bare hardere og hardere, ser jo ut som om krabaten har bestemt seg for å bli der inne for evig og alltid...

Ja, ja felles skjebne er felles trøst:) Ikke at jeg unner andre å gå over termin, men litt trøst i å vite at en ikke er alene....Kjenner så godt igjen den følelsen av at det virker som om babyen skal være der inne en evighet til. Mora mi foreslo at jeg kanskje skulle føde nyttårsbarnet, og jeg føler det nesten sånn. det aller verste er at følelsene er så sinnsykt i berg og dalbane...og jeg som egentlig har vært så rolig før termin. masse tanker,forventninger som gjør en ganske tussete. Håper på en actionfylt natt for oss alle:)

Annonse

Må nok melde meg inn her jeg også:( Hadde termin igår da, så skal ikke klage så mye.. Ingen mensmurringer eller noen tegn her i gården, men trøster meg med at det er ikke alle som kjenner noe på forhånd.

Dere får ha en fin lørdag:)

er en dag over termin.hadde ikke ventet annet da jeg gikk 15 dager over med begge de andre.skal til sykeuset til onsdag så da skal jeg krangle som bare det hvis han ikke er kommet....

har stadige murringer i magen men det går aldri over til å bli rier:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...