Gå til innhold

Jeg har så vondt i maven!!

Anbefalte innlegg

Det gjør så vondt i magen, det er ikke strekk smerter.

Jeg føler meg kvalm, pusten føles varm, som om jeg skal ha sure oppstøt, pusten er ekkel.

Jeg har hatt strekk smerter i maven i 14 dagers tid.

Dette er ikke det samme.

Det eneste som funker er å ligge i fosterstilling... jeg er så sliiten *snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10867053-jeg-har-s%C3%A5-vondt-i-maven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff :S det hørtes virkelig ikke bra ut`??? Tror jeg hadde ringt legevakta eller noe og hørt hva de mente jeg. Kan da ikke være oe særlig å ha så vondt at man krøker seg sammen? Men så er jeg av førevartypen da...

Håper du alt føler deg bedre, og at alt slipper taket!

åh stakkar du... æ har ik hadd sånn vondt som du.. mn nu i det siste har æ fått mer å mer smerter i magen, så oppdaga æ noe som lukta som fostervann som noen gang renn litt ut... ska kontakte legen om dette ikke gir sæi, kan ik du åsså jøre det samme? magesmerter e jo sikkert ikke noe farlig men det e jo ikke noe serlig å ha vondt i magen forde..

si nu fra kosn d går!!

klem fra mæi

Hei Hei.Det er triste greier å gå med magesmerter :-( Skjønner sånn noenlunde hva du mener. Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite til legen. Det er i alle fall det jeg får beskjed om både på legekontoret og sykehust:-) Det syns jeg er betryggende :-) Jeg hadde kontaktet legen, hadde jeg vært deg. Ikke vær redd for å mase. Det er jo tross alt ikke bare deg å ta hensyn til lengre, du har jo en liten en også:-) Håper alt ordner seg, slik at du får en forklaring på det som skjer. Lykke til :-) :-) :-) :-)

Huffda! Har du vært plaget lenge?

Sikkert lurt å gå til lege, men forhåpentligvis ikke noe å bekymre seg for.

Magevondt er så fryktelig vondt. Man blir bekymret selv når man ikke er gravid.

Håper du er bedre nå.

Dette høres ut som de magesmertene jeg hadde i fjor som jeg ble lagt inn for to ganger. Hadde kjempevond kolikk-lignende mageknip i opptil 10 timer i strekk og kunne bare ligge på den ene siden. Legen sa da at jeg hadde irritabel tykktarm. (Kunne ha noe å gjøre med hvordan jeg presset mens jeg satt på do, og nå i disse dager med mye hard mage er det ganske lett å få til det samme. Har heldigvis klart å unngå det hittil.)

Det gikk forsåvidt over av seg selv og jeg har ikke hatt det siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...