Gå til innhold

Desember: Hei alle sammen :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært fraværende en stund nå, siden helsen har vært på bunn. Må bare gi dere en liten oppdatering.

Jeg ble innlagt med hjertebank, svimmelhet, nedsatt følelse i beina og en mage som var helt i ulage. Skikkelig elendig med andre ord.

De trodde magen var roten til alle symptomene, og jeg fikk komme hjem og vente på innkalling til Haukeland. Til slutt tok mannen affære, og ringte Haukeland for å fortgang i saker og ting. Da ble jeg lagt inn dagen etter, og har vært igjennom alle mulige undersøkelser. Enden på visa er at de tror jeg er smittet av borreliose etter flåttbitt! Så nå skal jeg få antibiotika intravenøst i 3 uker, og de håper at jeg er bedre til da, men de sier det kan ta lengre tid. Jeg har fått en hjertemedisin for å få ned pulsen, så jeg føler meg jo litt bedre allerede.

Husk, jenter, når det blir sommer og tid for lite klær, sjekk både barn og voksne for flått, den kan være skikkelig skummel.

Så vil jeg bare si til Marekatta (hvis du leser) GRATTIS MED KATTEN I MAGEN!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fru Gyldenkron

Koselig å se melding fra deg :) Hørtes skikkelig skummelt ut det dær. Håper at de har funnet rett diagnose og at antibiotikaen og evt annen medisin hjelper.

God bedring :)

Klem fra mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff den flåtten kan virkelig gjøre skade!!!

Skummelt..

Med godt og høre at du føler deg bedre nå som du får antibiotika!! Go bedring videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :-)

Jeg føler meg ikke sånn veldig mye bedre, men det har de jo sagt at jeg ikke må forvente. Men begynner å bli utålmodig nå.... Pyton å gå sånn. Ser en liten strekning jeg skal gå, og aner ikke om jeg klarer det. Fortvilende. Men, men må vel bare ta tiden til hjelp.

Har begynt å brodere en julekalender til gutten, men får vel ikke den ferdig til denne jula ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...