koseputa Skrevet 11. november 2007 #26 Skrevet 11. november 2007 Gratulere som ruger, snøfilla:) Krysser fingrene for deg!!! Lykke til, blir jammen spennende dager framover! God klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. november 2007 #27 Skrevet 11. november 2007 Dette blir spennende ) Gratulerer som ruger! Synd dere ikke fikk testingen som planlagt. Kanskje legene har gjort seg opp en formening for det?! Det er kun ett gullegg som skal til og det viktigste er at egget fester seg og vokser. Jeg har tro på at dere vil lykkes nå pga. hatchingen. Kos deg masse i rugetiden og ikke stress! Jeg skal krysse alt for at dere skal lykkes!!! Klem fra
Tellefanten Skrevet 11. november 2007 #28 Skrevet 11. november 2007 Så spennende, masse lykke til videre. xxxx
*Lenn* :-)) Skrevet 13. november 2007 #29 Skrevet 13. november 2007 Åååå, lykke lykke til - måtte bare skrive det her inne også. Nå skal det gå bra, er så spent....teller ned til testdag sammen med deg....... BABYSTØV!!! *Drysser* Klem
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 13. november 2007 #30 Skrevet 13. november 2007 OJ!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅ SPENNENDE DA!!!!!!!!!!!!!!!!! *Ønsker deg av HELE mitt hjerte at det går bra nå!!!!!! Tenker på deg! KLEM
ventos Skrevet 13. november 2007 #31 Skrevet 13. november 2007 Hei Snøfilla:-) Tilhørte jo denne siden for ett par år siden, men vet ikke om du husker meg. Er innom her noen ganger og håper å lese gode nyheter om "gamle kjente" ønsker deg/ dere MASSE MASSE lykke til. Pleie deg selv godt de nærmeste dagene, og jeg krysser alt for at gullspiren endelig skal sitte:-)))))))))))))) Stor oppmuntringsklem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. november 2007 Hei ventos - ja, jeg husker deg:-) Tusen takk for klemmen, det trengs! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå