Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Kjemsik graviditet oppstår nå egget så vidt toucher livmorveggen men slipper taket igjen. Kroppen begynner likevel å produsere hcg, så tester slår ut som positivt selvom du ikke er gravid:o(.

Etter noen dager vil hcg nivået synke så en blodprøve vil vise at du faktisk ikke er gravid. Testene i idag er så pass sensitive at de kan måle veldig lave hcg nivåer. Men du må ligge på over 29 i hcg-nivå for at de anser det som en ordentlig graviditet.

Kjiipt å oppleve, men skjer innimellom. Skjedde meg i det første forsøket, men har heldigvis ikke skjedd de andre 3 forsøkene.

Vet ikke helt hvorfor det kalles kjemisk graviditet. Noen andre?

Eg tror ikkje eg har det nei. Men lurer svært på hva det er, men ble litt klokere nå, så takk! :-) eg fikk en bitte liten blødning en gang i morges, ca 1 ts. Men det er slutt nå. Så forstår ikkje helt hva det er, har ingen mensmurring heller...rare kropp gitt hehe.

Hei

Det kan jo være en festeblødning du opplever:o), når egget fester seg oppstår det et bittelite rift i livmorveggen eller rundt der et sted.

En venninne av meg fikk akkurat samme type blødning, cirka da hun skulle ha mens. Men det ble en graviditet istedet = 2 nydelige jenter:o).

Heier deg fremover jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...