Gå til innhold

Tyskland?

mkjoh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det nokon gravide i nærområdet her? Eg held til i Wiesbaden. Hadde vore kjekt å blitt kjend med andre i same situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i Tyskland, sør for Muenchen men ikke gravid..

Hjelper ikke deg da men :)

Skrevet

Det er jo eit stykke unna, men likevel kjekt å høyre frå andre her nede. Har du born kanskje?

Skrevet

Nei har ikke barn og vi skal ikke ha noen, vi prøvde i noen år uten hell og pga kronisk sykdom hos meg har vi skrinlagt prosjektet.

Hvor lenge har du bodd i Tyskland da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei bor i Tübingen, ogsä et stykke unna..

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp fått vite at jeg er gravid, men barnefaren bor i Tyskland. Vi er sammen. Han bor i Ruhrområdet, men tenkte å komme til Tyskland for å bo der fram til kjæresten min har fått seg jobb i Norge. Men jeg bare lurer på hvordan det er med økonomisk støtte i Tyskland? Vet du noe om det?

Mvh.

Skrevet

Hei!

Kommer ann pä om du fär jobb der... Evt melde deg arbeidsledig i Norge först. Har krangla utrolig mye med NAV. Og det meste mä väre i orden med NAV i Norge, för du flytter.... Sett deg inn i reglene pä forhänd, og fä alt skriftlig! Hvis du har ordnet med alt det, sä gär det meste greit her i Tyskland... Lykke til!!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei februarkind!

Jeg bor like ved Esslingen, 45min fra Tübingen.

Hva gjör du i Tyskland da? Jeg har termin 20 april, er gift med en her nede og studerer Lehramt i Ludwigsburg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

jeg bor i Ulm. Det er heller ikke saa langt fra Esslingen, ca 45 min tror jeg? Snuppa mi ble foedt 18 april i fjor, altsaa akkurat ett aar eldre enn din.

Til traadstarter; synd vi ikke ble kjent foer, jeg bodde nemlig i Frankfurt til mai 2007. Det er jo rett ved Wiesbaden....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei meg&klemming!

Saa ikke innlegget ditt för naa jeg! Men, du har ikke profil saa jeg faar ikke sendt deg melding! Du kan jo sende meg en melding hvis du leser dette! Ulm er jo ikke saa langt unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...