kaalrot Høygravid!:) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det andre som har hørt at hver 3 generasjon er tvillinger? min mormor var tvilling, noe som gjør at jeg inkl mine søsken liksom skal/har store muligheter for få tvillinger.. Tenker dette bare er en gammel myte el no, men har hørt andre også si dette:) Min samboers bestemor var også tvilling så det vil jo i tilfelle si at muligheten for å få tvillinger kanskje kan være stor;) Tror personlig at dette bare er oppspinn, men er det andre som har hørt om dette?
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Har hørt om at det kan være arvelig ihvertfall. Men det er bare arvelig fra mor til datter, og det er bare to-eggede tvillinger som er arvelig. Husker ikke hvor jeg leste det, men søkte på google en gang.
hjemmekanskje??? Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Min mormor hadde tvillingsøsken og fikk selv tvillinger. Så der hoppet det ikke over ett ledd. Arvelig er det i alle fall. Og som sagt tidliger, det går gjennom morsleddet. Så alt som har skjedd på farssiden har ingen innvirkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå