Gå til innhold

Simo VS Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen erfaring herfra, da jeg selv venter nr 1. Men mitt inntrykk etter å ha trålet litt rundt for å se hvilke vogn vi vil ha er hovedinntrykket at Simo er større, og dermed tyngre- og Emmaljunga en letter utgave med noe av de samme funksjonene.

Hei,

jeg vil anbefale deg aa lese eldre innlegg ettersom det er allerede skrevet mye om temaet.

Temaet gaar jo heldigsvis ikke ut paa dato.

Jeg var veldig i tvil selv, men heller naa mot Simo etter aa ha lest en del av innleggene. De er veldig hjelpsomme!

Lykke til :-)

jeg hadde emmaljunga edge duo,men byttet til simo.

Nå har jeg ikke så god greie på kombivognene til emmaljunga da.Men duon var ihvertfall stor og tung.SOm bag del er nok simon tyngst,men sportsdel emmaljunga.

Og simo hadde mye bedre fjæring.Hvordan kombi til emmaljunga er vet jeg ikke.

Ja,ble ikke så mye til hjelp dette da...hehe

Annonse

Emmaljunga har flere typer både som duo og kombi, jeg ville anbefale city crossen til emmaljunga hvis du vil ha en vogn som ikke er så tung, men d er jo smak og behag!

Er ikke så imponert over Simo da alle jeg har vært borti (i barnehagene der jeg har jobbet) har en tendens til å "synke" i hodeenden, barnet må da ligge i "nedoverbakke", og vognen tipper lett.. MEN mulig noen har andre erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...