Gravida Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei Vi flytter til London i begynnelsen av januar og venter vår førstefødte i april. Hadde vært hyggelig å få kontakt med andre gravide elller nybakte mødre.
mammalade4 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hei Jeg bor ikke i London men i Newcastle. Har og termin i april. Hadde vært hyggelig å skrevet med noen i samme situasjon. :-)
Gravida Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Hei Så flott, alltid bra å ha noen å støtte seg litt til. Du treffer meg på [email protected].
Jajan Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hei. Jeg bor for øyeblikket i Chelmsford (1/2) time fra Liverpool St. i London, men det kan hende jeg er litt for gammel for deg : ) (37). Kommer til å bli boende til september, men har sikret meg norske rettigheter ifbm. permisjon. Har termin i mars.
IMA78 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 hei, jeg bor london og har termin den 28 desember! hvor skal dere bo? jeg er ca 20 min fra waterloo. [email protected]
Gravida Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil nå si at alder ikke har noe å si, jeg er selv 31. Vi har bodd i USA til nå, og norske rettigheter er det ikke mye av har oss meg, men skal vel få en fin tid for det. Ta gjerne kontakt, mailen min er i et tidligere innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå