Gå til innhold

Har dere mye humørsvingninger?


Gjest

Anbefalte innlegg

Merker selv at jeg blir så lett sinna for tiden. I dag når jeg var i byen ble jeg så irritert og sinna for små filleting at jeg bare hadde lyst til å legge meg ned å grine! Hehe, også blir jeg veldig lett rørt, skal bare litt musikk til på tv så griner jeg :-P Føler det litt som pms, bare ti ganger sterkere.

 

Hvordan er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi - gjett om. Stakkars sambo, men han har etter noen dager nå skjønt at det er egentlig ikke han det er noe i veien med :)

 

Og på tirsdag så gråt jeg av Grey's Anatomy - ærlig talt!! Det var trist, det er ikke det, men jeg pleier så absolutt ikke å gråte av serier. Blir rørt for ingenting, fyrer meg opp for ingenting, ler igjen to sekunder etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! godt å høre vi er flere da :-P Bor ikke sammen med kjæresten ennå jeg, og det er kanskje like greit. Hadde han vært her i dag så hadde han nok fått gjennomgå :-O Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig i 2. tri, men.. Merker at jeg blir lettere rørt og at jeg kan bli fortere sinna og stressa, men syns kanskje at jeg har blitt litt mer "normal" i 2. tri. Dessuten syns samboeren min at jeg har blitt mye snillere etter at jeg ble gravid. Er generelt mye gladere enn før, for jeg trives så godt med å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...