Gå til innhold

Har noen av dere fått neg. på en for tidlig tatt test, og seinere fått positiv?

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test i går, men skal egentlig ikke ta før å søndag. Og den var negativ. Har tenkt å ta en på søndag også, som er den egentlige dagen. Men jeg har ikke så store forhåpninger om at den skal være positiv innen da.

Så jeg må jo bare fortsette med medisinene og kapslene, men føler i grunnen at det er forgjeves...

Men jeg har jo fortsatt et lite håp igjen, selv om det ikke er så veldig stort.

Fortsetter under...

På sykehuset sa de til meg at man ikke kan være sikker før det nærmer seg 3 uker etter innsett så jeg tror det er fortsatt håp så lenge mensen ikke er kommet da.

Krysser fingrene for deg.

Enig med babyhåp - det er en grunn til at vi får en testdato å forholde oss til, og det er rett og slett fordi testing før den tid kan gi feil resultat...

:-)

Ja, jeg får bare henge meg på det lille håpet som er.

Mensen har ikke kommet ennå nei, men på en annen side så veit jeg jo aldri når den kommer. Har alltid hatt uregelmessig mens.

Hei jeg testen negativ på dag 9 og ble naturlig skuffet, men sambo ville at vi skulle ta en ny test på dag 11. Digital. Og der stod det jammen meg GRAVID. Så det er mulig, selv og dag 11 også er tidlig så er det mulig å få positiv 2 dager etter negativ.

Hold ut og tenk positivt. Da er alt litt lettere i den ekle ventetiden.

Lykke til.

Det var jo betryggende å høre orkidee* :o)

Jeg har dessverre brukt opp min digitale test, så jeg må nok nøye meg med min "vanlige" når jeg tester i morra. Så jeg får bare håpe at det står ett kryss der, men jeg har ikke den helt rette magefølelsen denne gangen. Ikke at jeg hadde det sist heller da, og da var den jo positiv...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...