Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har fått så onda rier att nu tänkte jag dra till sjukhuset,, men n¨r jag ringde fick jag besked om att det var väldigt fullt och att de skulle ringe tillbaka,,, det tog ca 45 min innan jag fick den telefonsamtalen, med besked att det var väldigt fullt ( igen) och att de prövd o ringe de andre sjukhusene, vilket visade sig att de också var väldigt fulla..... men men jag skulle iaf få komme på ullevål och det kunde vara litt väntetid.... så jag stannar hemma litt till och hoppas på att lille inte hoppar ut helt plötsligt!! har ju väldigt ont men jag tror jag har det bättre ett par timmar till i soffan än på väntrummet på ullevål:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10865991-fullt-p%C3%A5-ullev%C3%A5l-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt å være hjemme så lenge en klarer,det tror jeg på ;o)

men tror jeg hadde følt meg litt tryggere på venteværelset hvis riene kom tett og jeg hadde VONDT....

det ordner seg nok, ha en fin fødsel og lykke til videre, får håpe det ikke tar for lang tid da ;o)

Wow!!! At du greier å være så rolig da.....hadde blitt helt hysterisk om jeg hadde fått en slik beskjed så all ære til deg;-)))

Håper imidlertid at det er din tur nå så jeg ønsker deg masse lykke til med det som skal skje! Håper det blir en flott opplevelse!!!!!!!

Sier de virkelig at det er fullt - til en fødende kvinne---??

Jeg forstår hvis det er litt usikkert - men må være bedre å la folk komme dit tilfelle-rottefelle! ;)

Lykke til - og helt flott om Løvemor sier at du er så rolig!!! :):):)

Sender fødestøv - håper det er din tur :):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...