Gå til innhold

hvor mange her hører til i juni?


Bebis lucas08 venter en til

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har termin 13 juni. Har igrunnen vært fin i form, men er veldig trøtt enda, sover og sover ;) Men er greit det. Var litt uvel, men det har gått over. Dette er det 3 svangerskapet mitt, har to fra før ei på 4 og en på 6. Er i tiende uke nå. Gleder meg så til å fortelle det til ungene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin rundt 30.juni. Har ikke hatt så mange plager, og de går litt i rykk i napp. Har hatt litt ømme bryster, litt svimmel i korte øyeblikk, vondt "der nede", men de siste dagene har jeg merket lite og ingenting (bank i bordet! :-)), bare veldig trøtt. Vårt 1.barn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har termin 26. juni, og har allerede vært å sett på det lille frøet mitt 3 ganger... Hjertet slår i vill fart og den ser veldig veldig søt ut :o)

(har mistet 4 ganger, derfor oppfølging på IVF og så tidlig UL)

 

Jeg er fra Oslo, er 39 år, og har et barn på 10 år fra før...

Dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 26.juni og venter nr2

ekstremt ømme pupper og uvel og kvalm og kvelden bare...

kastet opp en gang bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i juni. Dette er mitt andre barn, har ei lita gulljente på 13mnd. Er ikke sikker, men tror jeg er ca 9 uker på vei. Forrige svangerskap telte jeg dager og uker som besatt, merker jeg er litt mer avslappet nå. Har dessuten nok å henge fingrene i med en liten nydelig 1åring som tasser rundt meg hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3.juni i følge legen, men tror kanskje det er opp mot den 7. (Ikke så nøye egentlig, kan jo bli tidligere eller lengre uansett.) Er fra midtnorge og har en godgutt på litt over året fra før. Har ikke vert veldig plaga av kvalme, men litt. Har vært veldig trøtt, men føler at det begynner å komme seg nå. Fått litt mer overskudd igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin 11.juni og har vært i drit dårlig form. Er kvalm som et uvær.

Dette er nr to, vi har en jente på 3 1\2 år, og jeg er 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har termin 1. juni. Det er vårt første barn, men har mistet to i ma i uke 10. Det er så deilig å straks skulle hoppe over i 2. trimester, og ikke være blandt de nyeste her lengre. Krysser fingre (og ben) for oss alle i juniklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...