Gå til innhold

hvor mange her hører til i juni?


Bebis lucas08 venter en til

Anbefalte innlegg

hei

 

syns det var så mange fra juli her nå.. savner å se noen som har termin i juni.. noen som har gått over på 2 trimester enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...... har termin 3.juni å vi gleeeeder oss!!!!! hvorden er formen deres? evt.alder. bosted osv?

 

jeg selv er 23 år å bor i tr.heim.... venter mitt første barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har blitt bedre den siste uka. Jeg kaster fortsatt opp hver kveld, men jeg er ikke så kvalm og elendig som jeg har vært. Svimmel er jeg og klarer ikke gjøre så mye. Var på et kjøpesenter på onsdag, da gikk jeg inn på en butikk og så meg litt rundt før jeg måtte ut og sette meg på en benk i et kvarter. Sånn fortsatte det gjennom hele senteret.. Hehe :) Ellers er jeg 24 år og nordmøring. Dette er vårt første barn. :) Gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres frekt ut, men det var godt å høre att flere er fortsatt kvalm me oppkast!!! jeg bli tvangs sykemeldt igår hos legen, pga kvalme å oppkast..... fikk beskjed om å holde meg i ro fram til uke 13... jeg også kaster opp på kvelden/natta, å er ellers utrolig svimmel....

lege sa det kan vare opp til uke 22, så jeg krysser fingra, å håper det går over GANSKE FORT....!!! (jeg tåler nemlig ikke trynet på sambo)

utrolig kjipt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det kan da ikke vare helt til uke 22!!! Slitsomme greier det her altså.. På kalkulatoren på babyverden står det at kvalmen min skal gå over 4.desember, så jeg stoler blindt på det! Hehe neida.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin ca 14.juni og bor i Oppland.

Jeg har også vært ganske kvalm, men ikke så ille at jeg har kastet opp. Men det har sittet langt oppi halsen. Jeg er faktisk bedre av kvalmen nå, men den kommer jo i bølger fortsatt og særlig hvis det er lenge siden jeg har spist. Merker at kvalmen er mye bedre når jeg er i ro. Er ca 9 uker nå. Ellers er jeg fryktelig trøtt fortsatt og veldig øm i puppene og spes. brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har termin rundt den 9 juni (men jeg tror 15 juni er mer reelt) og er i min niende uke nå! Litt rart dette her, for jeg har aldri før vært så besatt av uker og dager... Nå teller jeg uker hele tiden og gleder meg til vi har passert uke 12!

 

Dette er mitt første svangerskap, jeg er 30 år.

 

Har ikke vært kvalm noen gang, men har vondt i hodet konstant, vondt i brystene og særlig i brystvortene, er litt ør, blir fort trett og har hatt mye vondt i magen, men det har gitt seg noe den siste uka nå. Ellers får jeg "hetetokter" ganske ofte; føler feberen herjer i kroppen...

 

Ellers alt vel :)

 

Og jeg ønsker dere alle lykke til med Frøet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5. juni, formen er fin :o) Av og til litt uggen (småkvalm, men det er veeeldig lite!), og noen ganger litt trøttere enn jeg pleier å være. Har en jente på 20 mnd, så har ikke tid til å være trøtt...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 3 juni og skal om ikke lenge over på 2 trimester..tider har egentlig gått ganske fort når jeg tenker meg om:) er 24 år gammel og bor i lillehammer.

 

formen min er nesten litt for bra... merker ingenting til graviditeten i grunn.. men skal vel nok en gang ikke klage så lenge alt står bra til med den lille:) skal til jm 13 des for å høre etter hjertelyden, gleder meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 26.-28. juni (alt etter hvilken kalkulator som regner), min første og sambos andre. Er kvalm hele tida, men har ikke kastet opp før i gårkveld. Håper i det lengste det var et engangstilfelle, selv om det kanskje er litt vel optimistisk :P

 

Ut over det så er jeg 24 og trønder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha en gang i slutten av juni. vet ikke termin enda, siden syklus er skjev og ikke vet helt når barnet ble unnfanget. Skal til ul om 14 dager, så da får jeg vite eksakt. Tok en sjans på når jeg ble befruktet, og fikk slutten av juni.

Var til UL 24. okt, men da var der ingenting spess å se. Så man kan godt si jeg venter i spenning nå.

Har hatt mensmurringer, stikkinger. Har perioder på dagen med kvalme, men går som oftest over da jeg spiser litt, eller slapper av. antydning til bekkenl. murringer, så det blir fyso neste uke. Øme bryster og humørsvingninger ;)

 

Er 25 år, fra Helgeland og har en 2 åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29 juni i følge kalkulatoren her på denne siden. Jeg har akkurat gått over i åttende uke og kastet opp for første gang i dag. Jeg er vel også av de som håper at det var et engangstilfelle, men er realistisk og regner med å henge over doen mage flere ganger =/

 

Jeg er 25 år, bor i Oppland og er gravid for første gang. Det var planlagt og vi gleder oss veldig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer har termin 13.juni. Har vært mye kvalm men ikke kastet opp, kjøpte meg sea-band på apoteket og etter en halvtime med de på armene var kvalmen helt borte :o)

 

Jer er 27 år og bor i Trondheim, gravid for første gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca termin i slutten av juni, men veldig usikker! Nærmer meg 8 uker iallefall, skal på UL neste mandag (19 ) og er spent på å se om det er noe der.

Lite dårlig, men i går og idag har jeg vært en del kvalm...

 

Er 30 og dette er barn nr to, har en gutt som blir tre i februar! Vi er tilflytta tromsøfolk.. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) Vi har termin 3. juni.. Snart ferdig her på 1. trimester. Skal på tidlig UL neste uke (fordi jeg er nysgjerrig)-- Gleder oss;) Bor I Bærum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 8 juni. Har vært på ul 3 ganger alt. (moro!)

Gravid ved hjelp av prøverør.

Har et barn fra før på snart 10år (sambo ingen)

Er 32år og bor i Grenland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...