Gå til innhold

Etterkontroll på sykehuset: Alle prøver negative, 100% sikkert en jente på hele 3200gram i magen min!!

Anbefalte innlegg

Deilig deilig!!

Mine smerter i ribbein er faktisk rumpen til mitt kommende barn ;) Ikke noe alvorlig - så deilig!!

Lever,Galle og Toxoplasmo - prøver er alle negative-HURRA!

Enda mer deilig er det at hun veier 3200g- ikke 2800g de sa på mandag.

OG, hun ligger så klar som bare det på å komme ut!!! Legen sa at jeg kunne regne med å få før den 29.nov - så jkeg krysser alt som er mulig å kysse med denne hovne kroppen min og sier TVI TVI!!

Håper alle får en grei fredagskveld og ikke minst en holdbar natt - jeg var oppe hver time i natt igjen.... zzzzzzzzzzzz

Fortsetter under...

Å så fine nyheter da :-))) Håper det blir en fin helg for deg og at du får sove i litt lengre perioder også!!! Man trenger å lade opp litt til nurkene kommer også!

...forresten interessant at du krysser alt som er mulig å kysse med kroppen din, det skal jeg jammen jeg også prøve....hi,hi .-))) bare tuller littegrann med deg jeg nå.. ;-)))) Ha en nydelig fredagskveld!!

Tusen takk for alle gode ord!! :) Jeg var så heldig at jeg fikk nesten sovet hele første uka med permisjon. hehe - men synd hvis jeg mister alt overskuddet nå :)

Ja - krysse de kroppsdeler som fremdeles er bevegelige nok!! Haha - det stivner jo til her mener jeg ;)

Like så!! Ha en flott helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...