Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg lurer på hva ddt kan komme av at baby banker på puppen når jeg legger han til for å amme om natten? Det er bare når vi går inn for å legge oss for kvelden at dette skjer, om natten og dagen går alt greit. men på kvelden så begynner han å hamre mot brystet og skrike. Jeg har tatt han opp for å rape men dette hjelper ikke, han blir like gira når jeg forsøker å legge han til igjen senere. Hva kan dette komme av og hva kan jeg gjøre med det?
trollet66 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hvis du ammer liggende i sengen, så sett deg opp i en stol, eller en plass som fungerer på dagtid. Jeg slet med det samme med snuppa her, nyttet ikke å amme liggende, hun ble bare sinna dro seg av og dyttet, så har vi stått opp da og ammet i godstolen, og da går det bra!! Vet ikke om det er det samme dere sliter med??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jenta mi er akkurat som barnet ditt HI.. Ho dier helt fint på dag og natt, men på kveld etter vi har lagt oss så kan ho ligge å slå på puppen og grine.. Frustrerende... Av og til hjelper d bare å bytte pupp, eller sette seg opp i sengen for jenta mi da.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Takk for svaret. Jeg tror det kan være en løsning. men jeg har problem med å få han med meg i seng uten å vekke han da, jeg får forsøke det iaf.
katari Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 ja sån gjør min også... skikkelig frustrerende. vanskelig å legge henne til når armene hele tiden fyker rundt og hun skriker.. får henne nesten aldri til å gape stort.. og ender med at hun får dårlig tak som gjør vondt for meg... men i tillegg sparker hun så mye og liksom aker seg oppover.. og da begynner hun å miste taket. så må jeg leg til på nytt, så går det bare to sekunder så mister hun taket igjen.. og hver gang jeg må legge til på nytt sparker og slår og hyler hun.. er ikke lett og ikke bli sinna..men vet liksom ikke hva det kommer av.. det er ikke alltid det skjer heller... men skjer kun på natta... vi har konkludert med at hun kanskje er litt tett i nesa og prøver å spytte ut for å få luft.. og at sparkingen kommer av frustrasjon fordi hun er sulten men ikke får spist så mye hun vil, fordi hun må ta pauser for å få nok luft... med mange amminger der det nesten umuligå stå opp hver gang..
Trine F Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Det du beskriver er ganske typisk for barn med kiss-kidd, så du kan jo ta en titt på denne siden:) http://www.kiss-kiddforum.com/phpBB_norsk/phpBB/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå