Gå til innhold

Gjert

Anbefalte innlegg

Skrevet

ungen til vilde i hotell cæcar fikk navnet gjert. trode ikke det var mulig en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et navn, men kanskje litt uvanlig.

Skrevet

Tja, har blitt mange små Storm'er etter at en-eller-annen i Hotell Cæsar fikk det navnet, så kanskje den nye trenden blir Gjert?

Skrevet

Hotell Cæsar er ikke mulig, det er oppdiktet, hvis du ikke har skjønt det.

Forøvrig er Gjert et fint navn.

Skrevet

Fikk sjokk da jeg hørte det... Hører ofte navn jeg aldri ville brukt selv, men tror jeg aldri før har grøsset og tenkt for et grusomt navn noen gang...

Klarer nesten ikke se cæsar nå jeg... Gjert, fjert...

Skrevet

Ikke mulig å hete Gjert, neivel? Og hvor trodde du etternavnet Gjertsen kom fra da?

Skrevet

Jeg kjenner faktisk 2 gutter som heter det, og de er honholdsvis 74 og 68 modeller. Så det er faktisk et navn, ikke SÅ ille...

Skrevet

Et helt FORFERDELIG STYGT navn!!! Meen det kommer vel til å bli flere Gjert'er nå framover. Hotel Cæsar påvirker samfunnet mer enn vi tror, og mer enn vi har lyst til.

Skrevet

Hehe, måtte flire litt då eg såg kva ho kalla ungen. Har lurt litt på kva den kom til å heite! Eg tippa no eigentleg på eit namn i Leander/Evander/Krisander- stilen, men jaggu meg blei dei ikkje eit gamalt og tradisjonsrikt namn! Ikkje det at eg syns Gjert er eit spesielt fint namn, men det er mest fordi det IKKJE fungerar ein plass på dialekta mi..

Skrevet

Gjert, Gert og Giert er typisk sørlandsnavn føler jeg (kommer derfra). Kjenner i alle fall 3 stykk som heter det :-) Så vant med det navnet. Noen av dere kjenner kanskje også til dukketeatret om "Baldrian og musa" av Giert Werring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...