Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, Trondheimsdamer over 30

Takker for hyggelig treff på Bare Blåbær i går (08.11)

Som vi ble enige om har jeg reservert det samme bordet igjen til torsdag 6. desember. Denne gangen møtes vi litt tidligere - kl. 16:30.

Gi gjerne en tilbakemelding på om du kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Anettopp - og dere andre!

Jeg kommer igjen 6. desember jeg - og Stella blir med :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er dette 30+ treffet for damer med barn eller med mager?

Skrevet

Hallo Anettopp + dere andre!

Jeg kommer på treffen i morra. Blir hyggelig å møtes igjen!

Skrevet

Tror jeg kommer innom en tur.

Må sans. ha med junior iom at det er så tidlig på kvelden, så det blir nok bare en kjapp tur innom. KOselig å hilse på likevel.

Skrevet

Alle er velkommen - både med og uten mage :)

Skrevet

Hei!

Er det planlagt noen flere treff for 30+-damene?

Fikk ikke kommet meg av gårde forrige uke, og skulle gjerne møtt andre modne mammaer. Jeg har termin i mars.

Skrevet

Det blir nytt treff i januar. Torsdag 10. januar kl. 16.30 på Bare Blåbær.

Skrevet

Hei

Jeg har ikke vært med på treffene tidligere, men har veldig lyst til å komme på treff i januar. Jeg har termin i mars.

Skrevet

Hei hei:-)

Dette var bare flaks må jeg si, er ikke så flink med data, men finner ut noe hver dag:-) Synes det er så mye fram og tilbake, linker her og linker der:-) Kom bare sånn plutselig over denne siden. Har ventet lenge på om det kanskje er flere over 30 tallet her inne:-) ikke ille opp for de under nei:-) mange som er voksne for alderen og mange voksne som er litt mindre voksne:-) Har dere med mannfolka på disse treffene? Kan ikke si jeg er noe Trheimsdame, bor 6 mil utenfor mot Storlien, har dere en grense dere går etter? Men jeg har en kar som vokste opp og er fra Trheim da:-) Så vi er en god del i byen, men kunne tenkt oss nye bekjentskaper:-)

Skrevet

Hei

Så langt har vi vært bare damer med mager på treffene. Til neste møte er det nok flere med baby på armen tenker jeg ;)

Vi har ikke satt noen grense for hva som betegnes som Trondheimsdamer, det er vel mer det at vi møtes i Trondheim. Skulle det passe sånn at du/dere er i byen den 10. januar er det bare å komme innom Bare Blåbær på Solsiden kl. 16.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...