Monajenten Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Når man ikke har hverken fødselsattest, dåpsattest, bankkort, førerkort eller gammelt pass? Hva skal man gjøre da?
Sivalur Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Du må vel ha NOE som identifiserer hvem du er? Er det mulig å ikke ha det?? Isåfall aner jeg ikke. Høre med sykehuset der du var født? Men de kan jo heller ikek vite sikkert at du er deg...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hmmm... Spørs om du får det da? Ville ringt og spurt.
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Da sliter du... Er det mulig å ikke ha noe som helst form for ID?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Da ringer man folkeregisteret og får oversendt en kopi av fødselsattesten sin.
Monajenten Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Er ikke meg det er snakk om. Når jeg tenker meg om så har vedkommende et utgått pass ja, men det er hullet og gammelt. Trodde man måtte ha annen legitimasjon i tillegg? Men hva gjør man liksom når man ikke har? Må jo kunne gå an å få noe form for ID?
Monajenten Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Takk Hufsa!! :-D Jeg lurte på om det gikk an nemlig:-) :-) :-)
Kamomille Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 da tar man en tur innom folkeregisteret og så printer de ut en ny fødselsattest, eller sender den til deg i posten - null problem!
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 En må ha en fødselsattest av nyere dato for å få pass. Måtte hvertfall det da vi fikk nye. Vi bestilte over nett. Lurer på om det kanskje var på folkereg sine sider? Tok bare et par dager før vi hadde de i posten
hit og dit Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Ein får nok ny fødselsattest hos folkeregisteret eller sjukehuset ein er fødd på. Ellers så burde eit utgått pass vera gyldig på politistasjonen, men ikkje andre plassar. Så kan eventuelt gjer som Tuva-vår når ho fekk seg pass (2mnd). Ho tok med mamman og pappan sin og deiras pass ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå