Gå til innhold

TFK Jogger Twist

Anbefalte innlegg

Hei

Vi må ha ny vogn til sønnen vår på 2 mnd og 60 cm, han har nesten vokst ut av bagen på vogna vi har .... Bebe Confort High Trek var ingen god ide!

TFK skal visst være den 3hjulingen med størst bag, så jeg har tenkt litt på den, men vil gjerne ha noen gode råd.

Vi har ikke allverdens plass bak i bilen, derfor valgte vi en liten og lett 3hjuling men sammenleggbart understell. Får f eks ikke plass til Emmaljunga duo eller Simo kombi i bagasjerommet (nissan xtrail).

Har TFK:

stor og lun bag

god sportsvogndel som kan legges helt ned

hvor stor plass tar den i bagasjerommet

store hjul som er lette å manøvrere i snø og på grusveg

andre anbefalinger på en god vogn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10865069-tfk-jogger-twist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den blir ganske liten sammen slått, har hatt noen vogner nå og dette er den som blir minst av de jeg har hatt!

Sportsdelen blir ikke dønn flat, men jeg er veldig fornøyd med den som sportsvogn forde.

Jeg bor på landet og tror ikke det blir no problem med denne på vinterføre!!!

Bagen kan jeg ikke svare deg på for den har jeg ikke hatt, men syns den ser veldig bra ut!

Den er vell 80 cm..

Jeg er veldig fornøyd med TFK!!

Annonse

Hei, her er mine erfaringer:

- ja, bag lang og lun, men ikke så bred om du vil at babyen skal ha armslag..

- sportsvognsdelen skal kunne legges helt ned (har ikke brukt den enda)

- tar liten plass i bagasje

- grei på grusvei, snø ikke prøvd enda. Men der er vel de fleste vogner vonde uansett..?

Jeg liker vogna godt!

Kan anbefalle TFK på det sterkeste. Jenten min er fire mnd, og vi har fortsatt god plass i baggen sammen med vinterposen (odewalder). Blir liten i bilen - vi har en liten bil og det er god plass. God og styre, lett vogn... håndbrems...

Mao veldig fornøyd...

Vi har vogna og er veldig godt fornøyd. Sluttet å bruke baggen når hun var 6 mnd fordi hun ville sitte mer ( altså ikke sikkert at dere trenger å kjøpe bag)

Sportsdelen er flott. Vi kjører rundt i toyota yaris og har plass til den baki, og siden det er en liten liten bil så tror jeg dette går i din også.

Dessuten har jeg hørt at de som har stor bil får plass til vogna bak passasjersete dersom du trenger baksetet til andre ting.

Baggen er veldig fin og mer enn romslig, gutten min vokste over alle støvleskaft og lå likeveli hardbaggen til han var 8 mndr! Han ER / VAR STOR.

mente jeg målte lengden til 83.

Når det gjelder kjøre egenskaper ahr jeg bare positive ting åsi om TFK Vinterføre -Ikke noe problem- Jeg har selv ikke Joggstern men jeg har en Pro 3 som er litt krafitigere men ellers mye av de samme egenskapene.

Lykke til med vognkjøp

Lurer på om det er plass nok til voksipose oppi hardbagen?

Vurderer å bestille vogna, men jeg har ikke mulighet til å prøve den i noen butikker. Er vogna veldig stiv, slik at den er vanskelig å manøvrere? er den litt lik teutona eller andre trehjulinger når det gjelder kjøreegenskaper?

Jeg har Joggster 3 og er kjempefornøyd. Hadde teutonia tidligere, men syntes denne hadde for små hjul (går mye på skogsstier) og savnet håndbremsen. Så kommer ikke til å bytte ut min tfk !

Bagen på vognen stor, så tror ikke det blir noe problem å få plass til voksipose.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...