KristinBA Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Må bestille bord så skriv dokker opp her. E d forresten nån som kan tenke sæ å overta jobben me å sette opp treff/bestille bord så skrik ut. Nærme sæ termin for min del:-)
June*01.12.07* Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Trur æ kommer denna gangen, var syk forige onsdag
tado Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Heisann! Jeg og kjæresten min er relativt fersk i Narvik, og kjenner ikke så mye folk rundt omkring her. Er gravid i 23 uke nå og det er ganske ensomt her i Narvik for å si det fint. Hvordan er det på disse treffene - er det noen mulighet for at begge to kommer på treff?? Flytta fra Tromsø august.
Gnist Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hei. Kom på treff, det er kjempekoselig!! Dere kan selfølgelig komme begge to, sikkert ingen som sier noe om det, men din kjære kan jo være klar over at det kun er damer med baby i magen som pleier å møtes. Så kanskje vi sees på onsdag på kroa?? Tjohei:)
tado Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Dette er da mannen som sonderer terrenget for kjæresten min (som er gravid...) Men over til det som teller - er aldri menn med?
June*01.12.07* Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Heihei:) D har ikke brukt å være pappaer med på treffene, ikke så lenge æ har vært med allefall, men forandring fryder:) Velkommen til dere begge(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå