Gå til innhold

lite tips angående store ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

lace.dk

gode bher til en grei pris :) det tar en tid før du får bestillingen pga toll og sånn, men eg har handlet gjennom disse tidligere og er veldig fornøyd med det eg har fått.. har ikkje prøvd ammebher og slik , men går jo utfra at kvaliteten og slik er like god på disse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne og tittet på siden.. Kan ikke si jeg ble så imponert dessverre.. Var som alle andre steder jeg har sett, når de går opp i store cup-størrelser, går de ikke lenger enn til 85 rundt :( Selv må jeg ha minst 90 rundt, og bruker nå G-cup, regner med at jeg må ha H-cup i ammebh.. Nesten ingen steder de har det, men heldigvis har jeg funnet det på Babyshop :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har sett at man kan bestille store amme b-h på minimundus.se

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg fant min størrelse på Abecita, der gikk de opp til H.

Skrevet

Handler hos triumph jeg, spar kjøp har samme i butikken (ikke på nett).

Skrevet

Er enig med ho over her, er alt annet enn imponert. Jeg bruker 95C til vanlig, og de har jo ikke ammebher til meg, for regner med at jeg går opp litt mer både i cup og rundt. Og da er det jo ikke noe som passer... Noen andre som vet hvor vi kan få tak i hen??

Skrevet

Jeg gikk til en undertøyforretning og fikk dem til å måle og fortelle meg hvilken str som passet meg. Gikk fra 95/100 C/D til 85 F og den sitter fantastisk godt og gir god støtte. Gikk så til Cubus og kjøpte en noe billigere enn de som var i undertøysbutikken!!! Nå må jeg nok opp litt i str kjenner jeg, så jeg får ta meg en tur til og måle!!! :-) Det e faget deres så de vet hva de snakker om!

Skrevet

På Change har de store bh, de størse jag har funnet,, bruker 90 i nå og de har 95 j i ammebh..

Kan ikke si att jeg finner større,,!!

de er ikke så gale i pris og gode:) tror de koster rundt 400 eller noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...