Gentle Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Ammer lillegutt ennå, 15 mnd. Han fikk kun den ene vaksinen ved 3 mnd., ikke to to siste. Noen som vet om han er noe beskyttet mot polio, etc, med mm? Og er voksne beskyttet?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Har ikke svar på spm ditt. Lure på hvorfor du ikke har tatt de andre vaksinene? Har selv en gutt som har fått de to første vaksinedosene, men nå tror jeg at jeg hopper av vaksineprogrammet.
Gentle Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Guttungen fikk ikke av de kjente bivirkningene, men ble bedøvd i munnen på en måte. Han greide ikke pludre slik han pleide, og tungen hang langt ut til den ene siden nesten to døgn etterpå - fikk ikke til å prate slik han pleide. Det gikk over, men vi er ikke i mål mht hva som skjedde og om vi skal vaksinere videre. FHI mente at han ikke hadde noen reaksjon, hverken allergisk eller annen(?). Det er vanskelig som forelder å vite hva som er riktig. Jeg ønsker å avvente videre vaksinering men opplever at jeg blir sett på som litt sær og hysterisk hver gang jeg må argumentere imot fortsatt vaksinering.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 ....syntes det høretes fornuftig ut å ikke vaksinere videre.....med tanke på immunitet via morsmelk vil ikke dette dreie seg om andre antistoffer enn de du selv har, da i form av gjennomgått sykdom, mener man ikke er "godt nok immun" gjennom vaksiner, ved siden av dette er det nok for lang tid siden du ble vaksinert til at du i det hele tatt har noen antistoffer igjen.....vaksiner er ofte falsk trygghet......både med tanke på virkning i det hele tatt og ikke minst tidsaspektet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå