Gå til innhold

utvendig UL i uke 10 :) :)


Endelig 4 i familien :=)

Anbefalte innlegg

Da har vi akkurat kommet hjem fra ul hos legen! trodde ikke at man kunne se fosteret ved utvendig ul før etter 12-13 uker jeg og hadde forberedt meg på en innvendig ul. Ble derfor veldig overrasket over at vi kunne se nurket vårt bevege seg og at hjertet slo som det skulle ;) Legen kunne ikke si noe om hvor langt på vei jeg er, men det kan da ikke være mindre enn hva jeg tror? har hatt regelmessig syklus siden første mens som 13-14 åring.... Noen som har vært på utvendig ul like tidlig som meg? eller har synspunkter på dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt utvendig ul i uke 10. Det var ingen problem, kunne se alt tydelig som ved innvendig ul. Legen var usikker på om vi kom til å se alt godt nok, men ville først prøve med utvendig:) Var så hyggelig med utvendig,slippe innvendig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt så bra ut!!

 

Jeg hadde utvendig ul så tidlig som 5+5 forige svangerskap. Hadde innvendig også da, for sikkerhetsskyld, men så akkurat det samme da som utvendig. Men dette svangerskapet hadde jeg innvendig når jeg var 6+5. Så jeg tror det kommer ann på hvilken lege man skal til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...