Gå til innhold

Hei, januar people :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vet ikke om det blir jente eller gutt, men blir det gutt skal han heter Sondre. Blir det jente ser det ut til at det blir Ella.. Får se om vi ombestemmer oss før fødselen eller ikke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente: Althea Sofie

Gutt: Peter

 

Vi holder det hemmelig for familien enda, men mamma vet at vi har funnet et navn. Så hun er så nysgjerrig at hun nesten sprekker:)

Vi har tenkt å fortelle navnet på julaften til mamma og pappa og svigers + søskenene våre. Blir litt godt å slippe ut hemmeligheten, jeg er så dårlig til å gå og holde ting hemmelig! Men litt gøy er det også, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid värt så glad i Markus. Helt siden jeg var liten har jeg sagt at det skal mitt barn hete om det blir gutt (farfar het det). Vi er ikke 100% sikre. Har smakt litt på Fabian, Theodor og Nicolai også, men Markus klinger best i mine örer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde navn før jeg ble gravid, Bronja Caroline og Marius Nicolay, men har endret siden den gang. Nå har jeg navnene Saga Victoria og Luca Nicolay blir valgene. Men får se, kanskje jeg skal la faren ha noe å si.... eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente som heter Rikke Aminda...

 

Og hvis det blir jente nå skal hun hete:Tuva Isabell

Og hvis det blir gutt skal han hete:Patrick Rene,

 

Blir spennende og se hva det blir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:0)

Vi venter jente og da er alternativene våre foreløpig Emilie og Mariell.....heller mest mot Mariell, men er ennå usikker.

Kanskje det blir lettere når vi ser henne:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestemt oss ennå. Vet det blir en gutt og han bør ha to navn ettersom våre to andre barn har det. Allternativene er:

 

Fabian

Nathaniel

Silas

Aron

Tristan

Malvin

Samuel

Levi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...