Kerridwen-fødeklar Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei, Jeg har en liten jente på 3 1/2 mnd som jeg fullammer men jeg har den siste mnd begynt å miste så mye hår. Jeg har hørt at andre også har hatt det samme problemet. Jeg tar allerde B vitaminer, er det noe annet jeg kan ta? Det er tydeligvis noe jeg har for lite av.
åsalin Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg har hatt akkurat det samme etter begge fødslene. Snakket med ei venninne og hun hadde fått beskjed fra helsesøster eller lege at det var helt vanlig. Det er visst hormoner som styrer det. Lillemann er nå 4,5 mnd og jeg mister hår. Regner med at de kommer ut igjen, for med eldste jenta kom det plutselig masse nye hår ut igjen...
Evi18 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 helt normalt. kjøpte b-stress på helsekost og etter nesten 2 mnd med konstant røyting gjekk det over.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 jeg mistet hår fra jenta mi var 3mnd til hun var 6mnd.... masse masse masse hår.... trodde jeg skulle bli skallet.. hjelper ikke med noen ting..,, så ikke bruk masse penger på tull... heller klipp deg halvveis... og etterpå... det går over!!! heldigvis;-)!!! klem
Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 glemte å si at detter er helt normalt... og at du mister ingenting hår så og si når du er gravid... dette mister du nå... det er bare sånn det er...;-)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 sant så sant, men man kan forebygge litt. men har man først begynt å miste så er det bare vå vente til det stopper.
Kerridwen-fødeklar Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Takk for all tilbakemelding! La merke til at jeg ikke mistet hår når jeg var gravid. Det var helt utrolig deilig. Har aldri hatt så fint hår som da. Håret ble så tykt og langt og fint, og frisøren var virkelig imponert. Men, nå er det halvert...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jeg bøtter nedpå med vørterøl. Mister mindre hår nå enn før jeg begynte med føde og amme-karusellen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 jeg mister også masse hår...det ligger strødd etter meg overalt i huset.føler jeg blir skallet,men hva kan jeg gjøre ingenting...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Jeg har fått anbefalt Suplex-B med sink:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå