Gå til innhold

Hvordan føles puppene deres?:)


sjara

Anbefalte innlegg

Litt personlig spørsmål men, hehe. Jeg er seks fullgåtte uker på vei i morgen, og titter og hver dag om jeg ser forandringer på puppene mine (eller samboeren er vel mest opptatt av dette, he he). Det er vanskelig å se det visuelt, men når jeg legger hånda rundt får jeg ikke hele puppen inni slik jeg pleide (innbiller jeg meg). I tillegg er det liksom litt mer motstand inni puppene når jeg klemmer på dem. Dette skyldes kanskje at kjertlene vokser? Hvordan er det med dere? Hvis noen vil dele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ennå er det ingen forskjell hos meg, men sist var jeg vel 6 uker på vei når de ble skikkelig harde og MYE større enn de var før (nå er førstemann 1 år og de er en hel størrelse større en før jeg fikk barn. HURRA!) Det er fordi kjertlene vokser ja. Og større blir de. Et godt råd er å kjøpe nye bher, for det kan bli temmelig vondt når de gamle klemmer og brystet nesten velter ut av bhen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset:) Kløfta har i hvert fall blitt veldig interessant for samboeren, hehe, så da betyr det vel at de er blitt litt større....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gå til innkjøp av ny bh i forrige uke, er nå 5+1.

 

Puppene mine er veldig vonde og harde. Spsielt brysvortene er kjempesåre. Får vondt når jeg dusjer :)

 

Men jeg nyter allt så lenge jeg er gravid thi hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 uker nå og har ikke merket mye, litt småøm til tider, men ikke i nærheten av slik som det var sist.

Da hadde jeg allerede gått opp en bh størrelse på denne tiden og kunne ikke ligge på magen eller løpe for de var så utrolig vonde. Enda gikk jeg opp en størrelse til i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt!! må ligge med bh om natta fordi dyne/laken/pute osv gnir på brystvortene... og det er ikke veldig godt..

 

Men tror nesten de er blitt større da.. å det gjør jo ingenting:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har blitt litt større og hardere i alle fall. Kløfta har blitt litt annerledes. :) De er ikke like ømme lenger (er 9+3), men jeg kjenner det noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...