Gå til innhold

Noen som har mensensmerter? Når slutter det?


sjara

Anbefalte innlegg

Er lei allerede nå jeg av de mensensmertene. Tårene renner nesten når de kommer - er ganske tøffe. Har lest at riuer/veer er mensensmerter x 10. No way sier jeg. Med mine mensensmerter er det bare x 5. Maks, hehe. Noen sm opplever eller har opplevd det samme? Og når sluttet det hos dere? Please si at det slutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør gi seg i løpet av første trimester. Det er voksesmerter, siden livmora di blir større. Ikke tenk på fødselsvondter, det trenger ikke å bety en værre fødsel. At noen andre har opplevd rier som mensen x 10 betyr ikke at du eller jeg har det sånn. Jeg synes det kjentes mest ut som dårlig kebabmage x 3 jeg... ;P Hipp hurra for epidural!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kebabmage, hehe. Den var artig! Ja, vet det er veldig forskjellig. Har vel alltid tenkte at epidural er en fin ting, men plutselig sier en jeg kjenner at epidural ikke er bra for barnet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er sånn de sier de som ikke har greie på det og mener at vondt er bra! Ta gjerne en samtale med legen din eller jordmora du går til kontroller hos, de vil antageligvis si det samme som jeg; barnet påvirkes ikke. Man venter jo litt for å se hvordan du takler riene. Noen synes jo det går heeelt fint uten smertestillende. (epidural KAN gi deg hodepine, og kanskje andre bivirkninger for DEG som jeg ikke vet om) Men rier er slitsomt, og det er faktisk vanskelig å presse ut barnet om man blir utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...