Gå til innhold

Noen som har termin neste uke og skal føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi termin samme dag. Skal på Ullevål jeg også.

I går begynte jeg å tenke at kanskje det egentlig ikke er en baby i magen min, og at jeg bare har innbilt meg hele greia. Det er virkelig kjedelig å gå sånn å vente! Blir jo drit sliten av å gjøre de minste andre små ting, som å lage middag, lese bok eller gå turer.

Ble sykmeldt to uker før jeg gikk ut i permisjon pga stress. Tok meg tre uker å komme til hektene men nå savner jeg jobben igjen, dette er jo så begredelig kjedelig! Jeg trenger å aktiviseres!

Skal ut å gå tur i ettermiddag uansett hovne føtter, nedpress og vagging.

Jeg kjeder meg også helt sinnsykt. Har vært sykemeldt 6 uker før permisjonen begynte pga. høyt blodtrykk og har brukt tiden på å gjøre alle nødvendige forberedelser. Nå er alt klart og nå sitter jeg her i stua og underholdes av dr. Phil, Oprah og alle andre intetsigende underholdningsprogram som går på dagtid!!!! Jeg sliter med litt bekkenløsning og nedpresset begynner også å bli temmelig ubehagellig, så jeg orker ikke å gå noe særlig tur. Heldigvis forsvinner alle disse plagene våre på et blunk, bare ungene bestemmer seg for å komme ut snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...