Gå til innhold

BRUN UTFLOD - time til GU


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter=)

 

Ja, da var det tydeligvis " min tur" til å oppdage brun utflod. Vet at det ikke trenger å være et dårlig tegn, men er forberedt på det værste. Ja, det har jeg egentlig vært helt fra jeg oppdaget at jeg er gravid. Er vel det en kan kalle for " realistisk pessimist", til forskjell fra samboeren min som er optimist.

Fikk full forståelse da jeg ringte legesenteret. Jeg kunne komme på time der i morgentimene idag. Jeg ønsket imidlertid ikke at fastlegen min, mann, skal foreta GU. Ikke for det, vi har en god tone og han er flink. Er vel heller det at det er bedre med en fremmed, selv om det er en mann.

Ringte privatpraktiserende gynekolog, og til min STORE overraskelse hadde de mulighet til å skvise med inn på time. Ja, så skal dit i 14 tiden idag. Spent!

Samboeren tar det nok tyngre enn meg, ja.. selv om jeg selvfølgelig er bekymret jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen..

 

Ja, der har jeg vært hos privatpraktiserende gynekolog. Fikk takk innvendig UL, og han sa " der ser det ut til å ligge et lite fosteranlegg". Oppga at jeg trodde jeg var 7+2 på vei, men han målte embryoet til å være kun 6+2 ca. Så, enten er jeg kortere på vei, eller så har embryoet sluttet å vokse.. ett av to..

Han målte og jeg så en " dunkene flekk" på skjermen. Skal tilbake torsdag om 1 uke, for å se om det har vokst noe. Gynekologen sa verken " ja " eller "nei" til situasjonen, men betalte bare 38 kr for undersøkelsen så går jo under " gravide kontroll".

 

Føler meg rolig i grunn. Nesten slik at jeg har godtatt at dette ikke går bra. Vet ikke hvorfor, men føler det på meg. Føler det, uten at jeg nødvendigvis er oppskaket og bekymret. En rar følelse i grunn. Samboeren er mer på tuppa og bekymra...

Tiden får vise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du så en "dunkende flekk", slår i allefall hjertet.

 

Jeg har selv to venninner og en bekjent som var på UL etter brun utflod når de trodde de var i uke 6-7. Det viste seg at samtlige hadde kommet kortere enn de trodde. (måtte leve i uvisse i en-to uker før de fikk bekreftet at alt var normalt på neste UL). Man kan komme kortere enn man tror fordi eggløsningen kan variere i en syklus.

 

Det gjelder feks meg denne gangen. Regnet ut fra sist mens har jeg termin 11 juli. Men basert på positiv eggløsningstest på dag 18 i menssyklusen, er det mer trolig at jeg har termin den 16 juli..

 

Så det er håp for dere også =O)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lunis=)

 

Ja, den " dunkende flekken" kan være hjertet.. Eller, min egen puls, som gynekologen sa..

 

Tusen takk for hilsen=) Den gir håp, så takk for det=) Jeg er imidlertid veldig innstilt på at dette ikke har gått bra. Kjenner faktisk ingen symptomer lengre, så har akkurat tatt av " Seabandet". Kan hende det er psykisk, men brystene er ikke ømme og vonde lengre. Jaja.. får se hva som skjer.. Jeg tror nok det har gått galt, føler det på meg.. Skal oppdatere når jeg torsdag har vært på ny UL.

 

Jeg har brukt LadyComp, og hadde ifølge denne eggløsning 03.10. Men, det kan jo ha slått feil. Få se hva som skjer=) Flott at det ordnet seg for dine venninner! Håper det samme for meg=)

 

Takk igjen for hilsen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...