Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer du virkelig at moderator skal bruke tid på å lete etter det innlegget? Du må nesten legge ut link, vet du.

Skrevet

Er for ytringsfriheten, men jeg er enig med deg her, nougat. Hun har en profil som sier veldig mye, og hun har fortalt omtrent hele livshistorien til familien sin. Tråden burde slettes av hensyn til familien hennes, det er nå iallfall min mening...

Skrevet

Normalt sett burde det jo være personen selv som ønsker innlegget slettet, men i dette tilfellet er jeg enig i at det burde slettes. Dette fordi hun har lagt ut informasjon om både mannen og barna her som kan idetisfiseres av andre. Det blir i grunnen ikke noe annerledes enn om hun hadde lagt ut informasjon om naboen. Det er parter her som antakeligvis ikke har samtykket i at informasjonen blir lagt ut på nett.

Noen mennesker treger hjelp til å beskyttes mot seg selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå må dere skjerpe dere. Dette innlegget bør fjernes.

Jeg er enig med Sjiga som også har laget et innlegg. Dere har et ansvar som dere for tiden tar alt for lett på! Det bør være mer seriøsitet på en side hvor brukerne ikke selv kan angre på det de har skrevet. De fleste nettforum i dag åpner for denne muligheten. Jeg fatter ikke hvorfor dere har et utdatert og kronglete system på deres forum og i tillegg ikke følger opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...