togutter-08og10 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg er så glad, prøven lyste klart gravid mot meg i morgen. (clear blue digital). Kan liksom ikke skjønne at jeg er så heldig å bli gravid på 1. IVF forsøk. Hundre glade positive anker sprer seg rundt i hodet mitt nå.. Nå skal jeg på jobb og etterpå nyyte helgen med gode venner i kveld og familie i morgen, vel vitende om min lille hemmelighet. Og for å være litt realistisk så håper jeg spiren slår god rot inni meg, jeg skal hvertfal leve sundt og ta god vare på den. Og til dere andre jentene fra 43 uke som ike lykkes, stå på. Jeg skal heie på dere.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer-og lykke til videre )
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer!!! Det må være fantastisk å se "gravid" lyse mot en. Lykke til videre!
Ann-ch. Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer så mye og masse lykke til videre.
lillir Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Åååååååh så koslig!!!!! Gratulerer så masse!! Lykke til,og nyt tiden fremover..:-)) Klemmer..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer så mye!!! Det er fantastisk å se den positive testen Håper mange her inne følger i dine fotspor nå
ikø29 Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 gratulerer så mye:-) Det gir mye håp til oss som skal i gang med første forsøk om ikke så veldig lenge.. Lykke til:-)
Snart gravid Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Hei gratulerer, dette må feires, jeg fikk og klart svar ja, det er og mitt første forsøk, men jeg har en jente på 2 1/2 år.
togutter-08og10 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2007 Takk for mange hyggelige meldinger jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå