Gå til innhold

april og mai 2008

Anbefalte innlegg

ser her at det ikke er stor representasjon av de med termin april og mai her...ihverfall ikke noe nytt,de fleste er de som fødde i vår...så jeg lurer på om det er noen interesse for et april-mai treff her??

ettersom jeg er sykmeldt har jeg heller lite å gjøre om dagen,så kunne tenkt meg å komme meg ut og treffe nye mennesker og bare slappe av med en kaffe eller hva som måtte friste...

noen fler som er vil treffe andre i samme situasjon??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10862072-april-og-mai-2008/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

sjekk ut www.team-trafikk.no og parker litt utenfor byen davel...sparer fort pengene på parkeringsavgifta også...plasser bilen på ikea feks...går busser der ganske ofte og det er gratis parkering...bussen er 60kr t/r....

til dere som vil være med: hvis noen er interessert i en mailingliste kan jeg ordne med det...dette krever selvfølgelig at jeg får litt mer info om dere enn bare nicket dere har her...noe av det jeg kan tenke meg å ha med i tillegg er:

-navn

-deres fødselsår/alder

-termin

-antall barn

-bosted/bydel

-telefon

-mailadresse

regner med at jeg tar med en liste på treffet også så får de som ikke har oppgitt noe info føre seg på også... :)

håper å bli kjent meg mange hyggelige mennesker i samme situasjon som meg selv og ønsker alle hjertelig velkommen!!!

Jeg lurer på hvor gamle dere er jeg? Er det første barn eller har dere flere? Termin?

Jeg har termin 16. mai, min andre og jeg er 31 år. Var på treff forrige gang også, koselig. Hvis noen er hjemme så hadde det kanskje vært koselig med formiddagstreff også?

Prinsesse og spire

jeg er snart 24 og dette er min første,med termin 22.april...

grunnen til at jeg satte det tidspunktet jeg har gjort for treffet er at jeg er delvis i arbeid for tiden og vet aldri når jeg jobber,så en liten helgardering der...

håper alle som er interessert melder seg på...er oppe i 10-11 stykker her nå og jeg venter til fredagen før med å bestille bord...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...