Gå til innhold

Når har dere bereget termin ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet 2 tester i dag og beregnet termin vil være 18.07.2008 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer med positive tester! Første barn? Jeg er i gang med nr 2 og har termin 07.07.2008.

Skrevet

hej gratulerer;) jeg har regna termin til den 12 juli;)

Skrevet

14.07.2008 her :) Gratulerer masse forresten! :)

Skrevet

Jeg testet positiv i dag og har termin ca 15 juli.:)Har en gutt på 6 mnd ,så her blir det to tette:)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 10 kanskje. Har bare hatt en menstrasjon 5.sept. siden jeg fikk datteren min 2.mai. Så er ikke helt sikker på termin, men fra 14.juni til 25. juni. Så dette blir også to tette.

Skrevet

Er kjekt at mange av oss skal ha i midten av juli, så kan vi jo følge hverandre opp og gi hverandre litt tips :) For de trenger jeg :)

Skrevet

Jeg har termin 6 juli. Gravid med Nr 4. En etterlengtet attpåkladd:0)

Skrevet

Gratulerer:) Jeg er gravid for første gang og har termin 8. juli 2008. Den har jeg kommet frem til selv da, men skal til første sjekk hos legen onsdag neste uke.

Skrevet

Testet positivt i går og har termin 22.juli hvis alt går bra:) Har en gutt på to år fra før...

Skrevet

Nr. 1 her (har en liten engel i himmelen også da). Har termin 14. juli jeg og!!

Skrevet

10. eller 11. juli avhengig av hvor jeg regner det ut :)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 13.Juli:-) 3.mann på vei!

Skrevet

Jeg har termin 28 mai. Barn nr 3. Og nå flytter jeg vel snart over til 2.trimester om jeg ikke tar helt feil... Ønsker dere lykke til ALLE sammen :D

Skrevet

Nr. 1 her :o) Termin ca 5.juli :-)

Gratulere så masse alle sammen =)

Skrevet

Hei Vesleblaut!

Vi får visst følge hverandre, vi..!!

Hvis alt går bra, selvfølgelig.

Jeg har også termin 5 juli. :)

Skrevet

Trodde det var 28 mai, men ifølge ul. i dag blir det 21 mai.

Skrevet

Testet positiv i dag,men har ingen anelse om hvor langt jeg kan være på vei.Har en gutt på 1år,2 måneder og 1 dag.Sist svangerskap gikk ikke bra,(måtte avslutte det 31.August.)så satser på det går bra denne gangen her:) Tenkte jeg skulle ta en test til i morgen tidlig for å være ekstra sikker på det,siden den ene streken var litt svakere enn den andre.Sånn var det egentlig med min første også da:p hehe..

Skrevet

Termin 20.juli her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...