rødhette* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hva ER eg. en parkdress? Reima tec, er det vinterdress eller parkdress? Kan dere nevne noen som er det motsatte av reima tec da?
ape Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 vet ikke hva en parkdress er. Gammeldags navn? hehe- Er det en høst/vårdress? Reima tec finnes i vinterdress og høst/vårdress.
LegallyBlond Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 En parkdress er vel en dress uten for og en vinterdress er foret. Ellers så er alle dresser parkdress, mens en vinterdress er en foret parkdress =)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Dette spør folk om til stadighet. Det er to forskjellige navn på dresser man har på seg ute. Noen kaller de tykke for vinterdress og de tynne for parkdress. Noen kaller de tynne for høst/vårdress og de tykke for parkdress. Noen kaller alt for parkdress, men presiserer kanskje om den er tynn eller tykk. Alt alt må jeg si at jeg har lurt på hva som er så viktig med å vite forskjellen?
rødhette* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 ok.. Bare sett folk prate om parkdresser og vinterdresser om hverandre i tråd her inne, der noen lurte på om folk brukte parkdress eller vinterdress nå. Så ble litt usikker her hehe. Men kan ikke reima tec-dressen brukes som høst/vårdress også, bare med mindre under?
ape Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 hehe...ikke lett... Høst/vår dress kan brukes som vinterdress hvis det ikke er altfor kaldt. Ett par barn i bhg. til snuppa som bruker en slik dress som helårsdress. Jeg ville heller satset på en reima tec vinterdress. Den er ikke så tjukk, men veldig varm. Og da kan man heller ha mindre klær under. Og ved kalde dager er man sikker på at ungen ikke fryser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå