Gå til innhold

MÅ man gå ut i fødselspermisjon 3 uker før termin?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin den 13. juni og har den siste eksamenen 2 uker før, og har veldig lyst til å fullføre eksamene vis det gjør seg mulig. I mitt forrige svangerskap var jeg i veldig god form het frem til fødselen, så vis det blir likt nå så håper jeg å få fullført skoleåret.

Fortsetter under...

Då eg var student, meinte studiekordinator at det var tøysete av meg å ta permisjon før termin i det heile tatt... Eg skulle ha ein presentasjon i tida rundt termin, og ho syns det var betre om eg heldt ut heilt til slutten og heller vart sjukemeld dersom det ikkje gjekk å møte til presentasjonen. Og altså ta permisjon etter fødselen. Ho understreka at eg ikkje kunne gjere presentasjonen/ ta eksamen dersom eg hadde permisjon. Slik var det altså hos oss (uib). Men korleis det blir i forhold til lånekassa veit eg ikkje.. Eg tok permisjon tre veker før termin, og hadde ikkje orka ein dag til. ;) Men det er jo veldig individuelt. Ei venninne av meg studerte til termin og møtte til eksamen 6 dagar etter fødsel...

To veker før termin går det sikkert fint å ha eksamen! Høyr med skulen din og lånekassa korleis reglane er. Lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...