Gå til innhold

Festeblødning!!Hvor mye?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om jeg har hatt det,for hadde el 27 okt, og nå tirsdag kom der litt blod onsdag noe mere,men idag er det full stopp,mens ventes ikke før til helgen...Bør jeg teste?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er gravid med nr 3 og opplevde ikke dette med de to første. Denne gangen kom det striper av blod ca 2 uker før jeg trodde mensen skulle komme. Hadde ingen anelser om at jeg kunne være gravid, men har i ettertid skjønt at det kanskje var en festeblødning jeg hadde. Hadde litt blod som sagt i 3 dager. Ikke så mye at jeg behøvde å bruke bind.

Lykke til med evt testing. Jeg testet 5 dager etter IKM, denne var negativ... Testet på nytt etter 3 uker som jo da viser at nr 3 er på vei :) Bare et tips ! Ikke test for tidlig, men vent helst 1 uke etter IKM. Endel utvikler hcg nivå i urinen ganske sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...hadde el 28 oktober og testet positivt på onsdag, og fikk natt til torsdag en del brun utflod, antakelig festeblødning som kom litt forsinket. Testet positivt igjen både i går og i dag. Så nå slipper jeg jubelen løs;)

 

Kan jo hende det er festeblødningen du har hatt. Da vil det si at du antakelig produserer nok hcg til å slå ut på en test. Jeg testet positivt 9 DPO.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...